يکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 530

گسترش همكاری متقابل حوزه و دانشگاه

قم نيوز : قم نیوز: معاون سياسی امنيتی استاندار قم بر گسترش همكاری متقابل حوزه و دانشگاه برای كسب جايگاه رفيع علمي قم تاكيد كرد.
گسترش همكاری متقابل حوزه و دانشگاه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدمهدی عرب‌انصاری در جلسه كميسيون دانشجويی استان، ضمن تبريك سال تحصيلی جديد، همكاری عميق، عينی و متقابل حوزه و دانشگاه را خواستار شد و خاطر نشان كرد: متوليان امر در دانشگاه‌ها می بايست در اين خصوص اهتمام ويژه‌ای را در دستور كار خود قرار دهند و جامعه دانشگاهی هم بايد اين قبيل نشست‌ها‌ را با اولويت و جديت لازم تعقيب نموده و با حساسيت بالا برای آن برنامه‌ريزی نمايند.

وی يكي از اولويت‌های دانشگاه‌ها را حفظ كرامت و تكريم استاد و دانشجو دانست و خطاب به مسؤولان دانشگاهها گفت: برنامه‌ريزی های مدون و جذاب برای شروع هر سال تحصيلی جديد بايد تدوين شود چرا كه اين خاطره‌ها هميشه در اذهان ماندنی است.

معاون محترم سياسي امنيتی بر برگزاری جلسات دوره‌ای كميسيون در دانشگاه‌ها جهت آشنايی بهتر با اين محيط‌ها و همچنين ارزيابی بهتر عملكرد مراكز دانشگاهی تاكيد كرد و با گراميداشت دهه‌ كرامت بر آشنايی و توجه دادن دانشجويان به وجود حضرت فاطمه معصومه(س) را از وظايف اصلی مسؤولان مربوطه ذكر نمود و خاطرنشان كرد: همه دست‌اندركاران امر بايد نسبت به معرفی و تبيين هر چه بهتر شخصيت اين بانوی بزرگوار به عنوان يك الگوی كامل به دانشجويان برنامه‌ريزی داشته باشند.

در پايان اين جلسه معاون سازمان بسيج دانشجويی به ارائه گزارشی از اردوهای جهادی و خدمات دانشجويی دانشگاههای استان در مناطق محروم پرداخت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbugbsprhbf.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما