چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 48668
منبع : شهر نیوز

كاشت ۳۵ هزار گلدان در بلوار حضرت معصومه(ُس)

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه ۶ قم از كاشت ۳۵ هزار گلدان انواع درختچه و گل فصلي در بلوار حضرت معصومه خبر داد .
كاشت ۳۵ هزار گلدان در بلوار حضرت معصومه(ُس)؛ شهردار منطقه ۶ قم از كاشت ۳۵ هزار گلدان انواع درختچه و گل فصلي در بلوار حضرت معصومه خبر داد.
كاشت ۳۵ هزار گلدان در بلوار حضرت معصومه(ُس)؛ شهردار منطقه ۶ قم از كاشت ۳۵ هزار گلدان انواع درختچه و گل فصلي در بلوار حضرت معصومه خبر داد.
    به گزارش قم نيوز، سيدمحمد موسوي منش با اشاره به اهميت توسعه فضاي سبز در سطح منطقه، اظهار كرد: توسعه فضاي سبز سبب سرسبزي و نشاط در سطح منطقه مي‌شود و در افزايش سرانه فضاي سبز منطقه تأثيرگذار است.

    شهردار منطقه ۶ قم خاطرنشان كرد: پروژه‌هاي مختلفي به منظور افزايش فضاي سبز در سطح منطقه اجرا شده كه از جمله آنها عمليات كاشت رفيوژ وسط بلوار حضرت معصومه(س) در ورودي جعفريه است.

    موسوي منش از تكميل عمليات كاشت رفيوژ وسط بلوار حضرت معصومه(س) در ورودي جعفريه خبر داد و افزود: اين كاشت در حد فاصل امامزاده عبدالله تا ابتداي محور قم ـ جعفريه صورت گرفته است.

    وي خاطرنشان كرد: سعي شده در اين پروژه گياهان متناسب با آب و هواي شهر قم استفاده شود كه از جمله آنها كاشت ۳۵ هزار گلدان انواع درختچه و گل فصلي شامل رز، نسترن، يوكا، مغربي و هزار اصله درخت نارون است.

    شهردار منطقه ۶ قم عنوان كرد: اعتبار اين پروژه ۵۰۰ ميليون ريال و مدت اجراي آن دو هفته بود كه بر اساس برنامه زمان‌بندي شده به پايان رسيد.

    موسوي‌منش با اشاره به اهداف اين پروژه، گفت: توسعه فضاي سبز اين بخش به منظور زيباسازي بلوار حضرت معصومه(س) صورت گرفته بنابراين بايد براي حفظ و نگهداري آن نهايت تلاش انجام شود.

    وي خاطرنشان كرد: انجام اين پروژه حاصل تلاش همكاران است كه يكي از دستاوردهاي آن ايجاد فضايي شاداب و با طراوت در سطح منطقه است كه زيبايي را براي منطقه به ارمغان مي‌آورد.

    شهردار منطقه ۶ قم تصفيه آب و هوا، كاهش آثار باد، كاهش هزينه هاي مربوط به رفع آلودگي هوا و گرد و غبار و كاهش فشار و استرس را از ديگر مزاياي فضاي سبز شهري ذكر كرد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw0ba.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما