سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 20208
جانشین فرمانده سپاه قم خبر داد

شرکت ۶۰۰ گردان بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در سراسر کشور

قم نيوز : قم نيوز: جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: استان قم ۲۷ استانی بود که این رزمایش را اجرا کرد و طبیعتاً تا آخرین استان حدود ۶۰۰ گردان در رزمایش شرکت می‌کنند.
شرکت ۶۰۰ گردان بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در سراسر کشور
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی با اشاره به اهمیت بسیج اظهار کرد: باید قدردان همه آن‌هایی باشیم که در راستای خدمت به بسیج، انقلاب و اسلام که همان کمک به انجام رسالت رسول‌الله است، گام بر می‌دارند.

وی خطاب به آن‌هایی که در برنامه‌ریزی‌ها اولویت اولشان بسیج نیست، توصیه کرد فرصت‌ها را غنیمت شمرده و تا آنجا که می‌توانند در راستای تقویت بسیج، این یادگار ارزشمند امام (ره) تلاش کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تشریح عملکرد گردان‌های واکنش سریع حاضر در رزمایش گفت: در این رزمایش نیروها با سلاح و مهمات تجهیز شدند و با مرور تمرین‌ها و آموزه‌های تئوری نظامی و مشاهده انفجارات در زمینه ارتقای توان رزمی خود گام برداشتند.

وی اهمیت دیگر رزمایش را کسب آمادگی لازم در مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی و یا هجوم دشمن به مناطق مسکونی و حساس نام برد و افزود: این آمادگی‌ها در قالب سه رزمایش امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل صورت گرفت.

حافظی نمایش توان ملی و داخلی در مقابله با دشمن را جلوه دیگر رزمایش نام برد و تصریح کرد: ما بیست و هفتمین استان بودیم که رزمایش را اجرا کردیم و طبیعتاً تا آخرین استان حدود ۶۰۰ گردان در رزمایش شرکت می کنند و دشمن، این حضور بسجیان را مورد ارزیابی‌های خود قرار می‌دهد.

وی بازدارندگی را نتیجه مهم دیگر اجرای رزمایش خواند و گفت: هر جا مردم حضور داشتند، دشمن عقب‌نشینی کرد و بسیج هم که نماد مردم است با انجام این رزمایش قطعاً پیام قاطع ایستادگی را به دشمنان انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به بازتاب این رزمایش در سطح جامعه عنوان کرد: جوانان ما بسیج را انتخاب کردند تا حماسه خلق کنند و طبعاً بازتاب رزمایش در سطح جامعه به مرور گسترش خواهد یافت.

وی گفت: یکی از بهترین خروجی‌های این رزمایش، افزایش اعتماد به نفس عمومی در جامعه بود با اینکه تکیه بر توان داخلی در مقابله با تهدیدات نیز آثار رزمایش را ماندگار می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbw5b5.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما