پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 49298
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

عزم ملت برای مبارزه با تروریسم راسخ است/ تروریست‌های داعشی دست‌پرورده کشورهای منطقه بودند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حادثه امروز عزم خود را در مبارزه با تروریسم تقویت می‌کند، این ملت در هیچ دوره و شرایطی در مبارزه با تروریسم کوتاه نمی‌آید.
عزم ملت برای مبارزه با تروریسم راسخ است/ تروریست‌های داعشی دست‌پرورده کشورهای منطقه بودند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی شب گذشته در گردهمایی فعالان ایثار و شهادت که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد، با اشاره به عملیات‌های تروریستی داعش در تهران اظهار کرد: امروز در مجلس شورای اسلامی طعم امنیت را بهتر چشیده و بیشتر پی بردیم که شهدای مدافع حرم چه اقدام بزرگی را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: اتفاقات امروز مجلس از نظر ملت ایران که در دفاع مقدس بسیاری از صحنه‌ها را مشاهده کردند موضوع مهمی نبود و بنده در چهره هیچ یک از نمایندگان ترس را ندیدم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهار تروریست داعشی از گیت ورودی مجلس با تیراندازی وارد شدند، گفت: آنها دو نیروی پاسداری که در این گیت حضور داشتند را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند و از بخش مراجعات مردمی وارد ساختمان دفاتر نمایندگان مجلس می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با ورود نیروهای سپاه تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، عنوان کرد: جلسه علنی نمایندگان مجلس تا ساعت 13 ظهر به صورت عادی ادامه یافت در حالی که اگر این اتفاق در دیگر پارلمان‌ها رخ می‌داد نمایندگان مجلس را با ترس رها می‌کردند، این نشان از ثبات و اقتدار نظام اسلامی است که تروریست‌ها در ساختمان کناری صحن علنی مجلس تیراندازی می‌کردند اما نمایندگان در صحن علنی مجلس به صورت عادی در حال فعالیت بودند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: حوادث امروز نشان داد که تروریست‌ها می‌خواهند در مقابل انقلابی که معمار کبیر آن حضرت امام خمینی(ره) بوده و مجلسی که حافظ ارزش‌های انقلاب است، ایستادگی کنند؛ طی سال‌های اخیر در سوریه و کشورهای مختلف با تروریست در حال جنگ هستیم و امنیت کنونی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه ادای مبارزه با تروریست را در می آورند اضافه کرد: تروریست‌های امروز دست‌پرورده و حمایت شده برخی کشورهای منطقه بودند که به زودی جزییات بیشتر در این خصوص مشخص می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت ایران با حادثه امروز عزم خود را در مبارزه با تروریسم راسخ و تقویت می‌کند، این ملت در هیچ دوره و شرایطی در مبارزه با تروریسم کوتاه نمی‌آید؛ جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور در کنار ملت‌هایی هستند که با تروریست مبارزه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه قرارداد ننگین نظامی با آل‌سعود به امضا رسیده است، گفت: این قراردادها نشان می‌دهد که آنها تلاش می‌کنند تا منافع رژیم صهیونیستی و آل سعود را حفظ کنند؛ کشوری که بسیاری از منابع مالی خود را برای آنها هزینه کرده و مرکز پرورش و حامی مالی و اطلاعاتی تروریست بوده نمی‌تواند مدعی مبارزه با تروریست باشد چرا که تروریست‌ها دامن آنها را هم خواهند گرفت.

امیرآبادی یادآور شد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و برنامه‌های تروریستی مختلفی علیه ایران در کشورهای مختلف دنبال می‌شود اما ایران به منطقه امنی تبدیل شده و این دستاورد نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی، بسیج و سپاه آگاه هستند و از امنیت نظام اسلامی دفاع می‌کنند، هر چند باید بیشتر هوشیار باشیم و موارد مشکوک را گزارش دهیم.

وی با بیان اینکه مسؤولیت پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در حفظ ارزش‌ها نسبت به دیگران سنگین‌تر است، عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد تا بتوانیم راه همسنگران خود را ادامه دهیم و ملت ایران همچنان در مسیر مبارزه با تروریست از پای نخواهد نشست و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کوشا باشد، اظهار کرد: پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در حفظ و انتقال این ارزش‌ها نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی رزمندگان و تبعیت آنها از فرمایشات امام خمینی(ره) سبب پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس شد؛ در شرایط کنونی نیز باید روحیه جهادی را حفظ کرده و به دنبال تبعیت از فرمایشات رهبری باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbw5ba.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما