دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 38218
منبع : پایگاه خبری پلیس

تصميم راهبردي پليس، دستگاه قضائي و شهرداري براي ساماندهي تخلفات شهري

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان تصميم راهبردي پليس، دستگاه قضائي و شهرداري را در ساماندهي تخلفات شهري در قم موثر دانست.
تصميم راهبردي پليس، دستگاه قضائي و شهرداري براي ساماندهي تخلفات شهري
به گزارش قم نیوز، در جلسه مشترکي که در دفتر فرماندهي انتظامي استان قم با حضور " گنجي" دادستان قم، شهردار قم دکتر" سقائيان نژاد " و همچنين فرمانده انتظامي استان قم تشکيل شد، سردار مجتبايي تاکيد کرد: پليس قم آماده همكاري و تعامل ويژه با شهرداري براي تامين نظم و انضباط شهري است.

فرمانده انتظامي استان قم تصميم راهبردي پليس، دستگاه قضائي و شهرداري را در ساماندهي تخلفات شهري در قم موثر دانست و با تاكيد بر اينكه نيروي انتظامي پشتيبان شهرداري براي اجراي طرح هاي شهري در برخورد با متخلفان و خاطيان خواهد بود، گفت: زمينه هاي اجراي طرح ها خوشبختانه فراهم شده و پليس قم حامي شهرداري براي اجراي آن هاست.

سردار مجتبايي با تاكيد بر ضرورت تامين نظم و انضباط شهري، خاطرنشان كرد: ما معتقديم كه ارتباط سازنده شهرداري و نيروي انتظامي موجب ارتقاء و پيشرفت ظرفيت هاي شهر خواهد شد و با همين نظر هم در شهر فعاليت مي كنيم.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به ارتقاء تعاملات في مابين اين فرماندهي و شهرداري قم، تصريح كرد: نيروي انتظامي همچون گذشته براي تامين امنيت و نظم شهري حامي مجموعه هاي شهري و همراه شهرداري است.

دادستان قم مصطفي برزگر گنجي نيز در اين جلسه برخورد با افرادي كه اقدام به سد معبر در شهر كنند را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از آغاز طرح خودروهاي متخلف به سرعت به پاركينگ منتقل مي شوند و تنها با تعهد امكان خروج خودرو وجود خواهد داشت.

گنجي خاطرنشان كرد: اهميت دارد كه فقط افراد اهل قم در مكان هاي تعيين شده مستقر شوند و ساكنان شهرهاي ديگر به شهر خودشان هدايت شوند.

شهردار قم دكتر سقائيان نژاد نيز با تاكيد بر اينكه عزم شهرداري تامين آرامش و نظم و انضباط شهر است، اظهار كرد: تصميماتي كه در مجموعه مديريت شهري با همكاري مجموعه دستگاه هاي استان اتخاذ مي شود براي رفاه همشهريان و تامين رضايتمندي مردم است.

سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه پروژه هاي شهري موجب آرامش شهر خواهد شد، گفت: اقداماتي كه در شهر اجرايي مي شود براي رفع مشكلات مردم است و در اين راستا نيازمند همكاري و همراهي همشهريان هستيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbw5bf.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما