سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 12928
منبع : قم نیوز
شهردار قم:

همکاری چشمگیر همه دستگاه‌ها موجب افزایش حضور زائران در قم شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها موجب شد تعداد و زمان اقامت مسافران و زائران در قم افزایش یابد.
همکاری چشمگیر همه دستگاه‌ها موجب افزایش حضور زائران در قم شد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری همزمان با تعطیلات سال نو با حضور در مراکزی همچون ایستگاه ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم در عوارضی قم - تهران، ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم و ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی شهرداری قم از نزدیک اقدامات صورت گرفته در این اماکن را مورد ارزیابی قرار دارد.

وی در این بازدیدها با اشاره به وظیفه شهرداری در خدمت‌رسانی صحیح و به موقع به شهروندان و مسافران اظهار کرد: با توجه به اینکه مسافران نوروزی در قم در واقع زائران کریمه اهل بیت(ع) هستند این وظیفه دارای اهمیتی صد چندان است.

شهردار قم افزود: هنوز به نقطه مطلوب خدمت‌رسانی نرسیده‌ایم و رضایت ما از امور کامل نشده اما آنچه مهم است اینکه بتوانیم رضایت زائران و مسافران را تا حد امکان جلب کرده و خاطره‌ای خوش از سفر به قم را در اذهان آنها ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه استانداری قم با تشکیل ستاد دائمی تسهیلات زائرین نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی داشته است گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها تلاش می‌کنند با بسیج شبانه‌روزی امکانات و پرسنل، بهترین خدمت را به زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه(س) ارائه دهند.

دلبری با اشاره به هماهنگی و همدلی چشمگیر همه دستگاه‌های قم و مشهود بودن این امر عنوان داشت: بدون این همراهی و همدلی به یقین نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم اما این امر سبب شد متوسط زمان اقامت زائران در قم افزایش یابد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در گفت‌و‌گو با برخی زائران و مسافران دریافتیم که آنها از میزان ارائه خدمات و امکانات گردشگری و اقامتی در قم بی‌اطلاع بوده‌اند و عنوان می‌كنند که برنامه‌ای برای اقامت در قم نداشته‌اند اما با مشاهده امکانات تصمیم به اسکان موقت در قم و افزایش زمان حضور خود گرفته‌اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbw9b8.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما