چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 19958
فرمانده بسیج امام رضا (ع) قم خبر داد

ضور ۶گردان از بسیجیان قم در رزمایش الی بیت المقدس

قم نيوز : قم نيوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: شش گردان از بسیجیان ناحیه مقاومت امام رضا (ع) در رزمایش الی بیت المقدس قم شرکت می‌کنند.
ضور ۶گردان از بسیجیان قم در رزمایش الی بیت المقدس
به گزارش قم نيوز، محمد رضا موحد با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیج اظهار کرد: این رزمایش به طور همزمان در شش استان کشور در هشتم و نهم اسفند ماه در قم برگزار می‌شود کشور هشتم و نهم اسفند ماه در قم برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) افزود: شش گردان از بسیجیان خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس قم شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان است عنوان کرد: این رزمایش پاسخی کوبنده در برابر زیاده گویی‌های دشمنان و کوردلان است و از سوی دیگر بسیج و سپاه با اقدامات خود خواب را از چشم سردمداران غربی ربوده است.

موحد خاطر نشان کرد: چهار گردان الی بیت المقدس و دو گردان کوثر در صبحگاه اقتدار بسیجیان صبح روز پنجشنبه شرکت دارند و محل استقرار قرارگاه تاکتیکی امام رضا (ع) در ابلاغ معاونت عملیات سپاه علی بن ابی طالب (ع) در محل پادگان شهدای ۱۹ دی قم اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به اینکه چهار گردان از بسیجیان برادر اجرایی ماموریت دارند عنوان کرد: این چهار گردان در پادگان شهدای ۱۹ دی قم اجرای ماموریت دارند و دو گردان از بسیجیان خواهر تحت عنوان گردان‌های کوثر در اردوگاه غدیر قم در این رزمایش بزرگ ماموریت امداد و نجات را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: این رزمایش بخشی از گزینه‌های روی میز ایران در برابر هجمه‌های دشمنان است و محور‌های این ماموریت شامل دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل و امداد و نجات است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw9b8.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما