پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 42998
منبع : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
آیت‌الله سعیدی:

دشمنان با شدیدترین خشونت‌ها در برابر ترویج اسلام ایستاده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: کار کردن در مسیر خدا، همواره با مشقات و مشکلاتی همراه است و دشمنانی که آموزه‌های الهی را در تعارض با اقدامات خود می‌بینند، از این رو با هر ابزاری و با شدیدترین خشونت‌ها، دنبال سنگ اندازی و نابود ساختن چنین آموزه‌هایی هستند.
دشمنان با شدیدترین خشونت‌ها در برابر ترویج اسلام ایستاده‌اند
به گزارش قم نیوز،  آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مسؤولان پایگاه جامع منابع اسلامی در سالن محراب حرم مطهر اظهار کرد: در قرآن کریم درباره ویژگی‌های کسانی که در مسیر الهی قدم گذاشته، بیان می‌دارد که اینها در مسیرشان از کسی غیر از خدا نمی‌هراسند.

وی با بیان اینکه این عبارت نشان می‌دهد که کار کردن در مسیر خدا، همواره با مشقات و مشکلاتی همراه است، گفت: دشمنانی که فرهنگ انحرافی خود را ترویج می‌کنند، آموزه‌های الهی را در تعارض با اقدامات خود می‌بینند؛ از این رو با هر ابزاری و با شدیدترین خشونت‌ها، دنبال سنگ اندازی و نابود ساختن چنین آموزه‌هایی هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: فعالیت پایگاه جامع منابع اسلامی باید در مسیر معرفی اسلامی ناب و جریان‌های انحرافی باشد، در چنین شرایطی مخاطبان شما، خود به دنبال شناسایی مصادیق و افراد گرفتار در چنین جریان‌هایی خواهند رفت.

وی حضور موفق در فضای مجازی را نیازمند ارتباط و هماهنگی با دیگر نهادهای همسو دانست و ادامه داد: همچنین این پایگاه اینترنتی نباید ارتباط یک طرفه با مخاطبان داشته باشد، بلکه باید عرصه‌ای برای تبادل اطلاعات با کاربران مختلف در سراسر جهان باشد.

در ابتدای این دیدار سید مرتضی موسوی علوی، مدیر پایگاه جامع منابع اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه گفت: پایگاه جامع منابع اسلامی از سال 91 کار خود را آغاز کرد و امروز منابع علوم اسلامی را در 32  زبان در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbw9ba.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما