سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 48938
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

رفع تصرف از اراضی دولتی در استان قم

قم نيوز : قم نيوزك فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در هفته اخیر دو مورد از اراضی دولتی واقع در استان قم با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی و عوامل حفاظت از اراضی و حریم راه این اداره رفع تصرف شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد
رفع تصرف از اراضی دولتی در استان قم
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد رفع تصرف از اراضی دولتی در استان قم
به گزارش قم نيوز،  منصور تاهو گفت: یک هکتار زمین در جاده قم-کاشان منطقه زنگ آباد پلاک 185 اصلی، فرعی یک که فرد خاطی با خاکریز کردن، آن را به زمین مرغداری خود اضافه کرده بود و همچنین در مورد دوم، سه هزار متر مربع زمین در جاده قدیم قم-تهران پلاک 2705 اصلی، فرعی یک که با وجود تابلوی انفال حصار کشی شده بود نیز رفع تصرف شد.

وی افزود: مجموع ارزش تقریبی زمین‌های رفع تصرف شده به متراژ 13 هزار مترمربع بالغ بر سه میلیارد ریال است.

تاهو ضمن توضیح درباره وظیفه سازمانی یگان حفاظت از اراضی دولتی، عنوان کرد: یگان حفاظت از اراضی با تأکید مقام معظم رهبری شکل گرفت و بودجه و اعتبار خاصی در این خصوص به آن اختصاص یافته است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قم یادآور شد: این یگان به صورت ۲۴ ساعته در دو شیفت گشت‌زنی داشته و از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت‌طلب و زیاده‌خواه برخورد قانونی خواهد کرد.

تاهو پدر پایان از همشهریان پ درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم راه‌ها و اراضی دولتی و ساخت‌وساز غیرقانونی مراتب را در ساعات اداری به شماره تلفن 37778647 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw9ba.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما