چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 47948
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله مکارم شیرازی:

انتخابات به صحنه عداوت تبدیل نشود/ کاندیداها زبان خود را حفظ کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مردم باید در انتخابات حضور داشته باشند و نباید صحنه رقابت را تبدیل به عداوت کنند.
آیت الله مکارم شیرازی: انتخابات به صحنه عداوت تبدیل نشود
آیت الله مکارم شیرازی: انتخابات به صحنه عداوت تبدیل نشود

به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه که قبل از ظهر چهارشنبه در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی به مسئله انتخابات اشاره و با بیان اینکه مردم صحنه رقابت انتخاباتی را تبدیل به عداوت نکنند، بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد دشمنی است و در انتخابات سعی دارد وحدت بین مردم را از بین ببرد.

وی در ادامه ابراز کرد: کاندیداها زبان خود را حفظ کنند و بدانند فردایی هم وجود دارد و نباید آن را خراب کنند بلکه باید به دنبال اصلاح مسیر باشند.

همه باید در انتخابات شرکت کنند

این استاد سطوح عالی حوزه با تأکید بر حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات عنوان کرد: افراد با هر سلیقه‌ای باید در انتخابات شرکت کنند زیرا هستند افرادی که دین ندارند اما به پیشرفت و امنیت کشور علاقمند هستند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، کمبود آرامش را یکی از مشکلات دنیای کنونی دانست و گفت: کتاب‌هایی که با موضوع افسردگی و اضطراب وجود دارد و وجود مراکز مشاوره همه دلیل بر کمبود آرامش است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw9ba.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما