جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 29498
استان قم در هفته‌ای که گذشت؛

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی استان قم به‌منظور پذیرایی از زائران نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: استان قم در هفته پایانی سال ۹۳ یکپارچه تلاش و تکاپو برای پذیرایی و استقبال از زائران نوروزی حرم کریمه اهل بیت (س) بود.
آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی استان قم به‌منظور پذیرایی از زائران نوروزی
به گزارش قم نیوز، استان قم در آخرین هفته سال ۹۴ پس از گذراندن یک سال تلاش و فعالیت خود را برای پذیرایی از زائران نوروزی حرم کریمه اهل بیت (س) آماده کرد.

نمایشگاه شهرک معارفی «‌بهشت بانو» در حرم حضرت معصومه (س) افتتاح شد

نمایشگاه شهرک معارفی با عنوان «بهشت بانو» ظهر امروز با حضور آیت‌الله محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) در قم افتتاح شد.

اعزام نوروزی جهادگران قم به مناطق محروم آغاز شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: از ۲۲ اسفندماه امسال تا ۵ فروردین ‌۹۴ اعزام جهادگران به مناطق محروم صورت می‌گیرد و در روز ۱۳ فروردین سال ۹۴ نیز اردوهای نوروزی جهادگران به پایان می‌رسد.

از آماده‌باش ۱۷ پایگاه جاده‌ای اورژانس تا فعالیت ستاد ۸ گانه نوروزی شهرداری قم


در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم که با حضور مدیران ارگان‌های مختلف استان برگزار شد همه مسئولان گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در نوروز ۹۴ مانند آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و فعالیت تشریح کردند.

استودیو خبر پلیس قم راه‌اندازی می‌شود‌

فرمانده انتظامی استان قم از راه‌اندازی استودیو خبر پلیس در سال ۹۴ خبر داد و گقت: این استودیو با هدف افزایش سرعت اطلاع رسانی پلیس به مردم راه‌اندازی می‌شود.

۱۷ پایگاه جاده‌ای امداد قم ویژه نوروز راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: طرح نوروزی امداد جاده‌ای استان قم از فردا و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز و با حضور ۱۷ پایگاه جاده‌ای اورژانس تا ۱۵ فروردین ۹۴ به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند.

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۴ در راه‌های مواصلاتی قم اعلام شد

رئیس پلیس راه استان قم، محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان را در نوروز ۹۴ اعلام کرد.

پارکینگ هسته مرکزی شهر قم با ظرفیت ۶ هزار خودرو آماده‌سازی شده است

معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: همه پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و هسته مرکزی شهر با ظرفیت حدود ۶ هزار خودرو معادل سواری برای استقرار خودرو‌ها آماده سازی و مهیا شده است.

هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه عید غدیر سال آینده در قم برگزار می‌شود

رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه با اشاره به زمان برگزاری کنگره بین المللی نهج البلاغه گفت:این کنگره عید غدیر سال آینده برگزار می‌شود که هفدهمین دوره آن است و امیدواریم باکمک همه دستگاه‌ها کنگره‌ای در شان امیرالمومنین(ع) برگزار شود.

گسترش مرکز علوم اسلامی ولی امر در اولویت برنامه‌های استانداری قم است

استاندار قم کمک به گسترش و افزایش تعداد مراکز آموزشی حوزوی همچون مرکز علوم اسلامی ولی امر را دستور کار دولت و استانداری قم عنوان کرد.

«اقتصاد مقاومتی» به معنای تکیه بر نیروی داخلی در تولید است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی متناسب با مقدورات است و به این معنا نیست که درها را نسبت به سایر کشورهای جهان ببندیم، بلکه به این معناست که چیزی را که در داخل تولید می‌شود از بیرون وارد نکنیم.

کمیته اعتبار سنجی سرمایه‌گذاری استان قم تشکیل شد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با بررسی ۴۰ طرح مشخص شد اکثر طرح‌ها به دلیل اینکه افراد فاقد توان مالی، سرمایه گذاری و مدیریتی هستند، نیمه تمام مانده از همین رو تشکیل کمیته اعتبارسنجی سرمایه گذاران مورد توجه قرار گرفت.

بودجه سال ۹۴ سازمان‌های شهرداری قم به تصویب رسید

در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم مسائل مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به تصویب بودجه سال ۹۴ سازمان‌های شهرداری و پرداخت حق تلاش به کارکنان شهرداری اشاره کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwab5.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما