پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : 25438

افزایش 4 درجه‏‌‏ای دمای هوا در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به کاهش سرعت وزش باد در روزهای آینده نسبت به امروز گفت: امروز هوا نسبت به روزهای گذشته به طور میانگین سه الی چهار درجه گر‌م‌تر بود.
افزایش 4 درجه‏‌‏ای دمای هوا در قم
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع امروز  وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده را صاف همراه با وزش باد و گرد و غبار، در بعد از ظهر کمی ابری اعلام کرد و گفت: حداکثر سرعت وزش باد در روز آینده ۵۰ کیلومتر در ساعت با سمت شرقی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حداکثر و حداقل دمای فردا ۴۳ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود،‌ اظهار کرد: رطوبت نسبی هوای قم در حال حاضر ۱۱ درصد است.

مدیرکل هواشناسی استان قم حداکثر دما از ابتدای هفته جاری تاکنون را ۴۵ درجه سانتی‌گراد در روزهای جمعه و شنبه عنوان کرد و گفت: همچنین حداقل و حداکثر دما برای امروز به ترتیب ۲۹ و ۴۴ درجه سانتی‌گراد است.

وی با اشاره به اینکه از فردا سرعت وزش باد نسبت به امروز کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروز هوا نسبت به روزهای گذشته به طور میانگین سه الی چهار درجه گر‌م‌تر بود.

زارع برای شنبه آسمان آرامی را پیش‌بینی‌ کرد و گفت: منبع بروز گرد و خاک در آسمان استان قم به دلیل وجود چشمه‌های گرد و خاک در اطراف شهر به ویژه شرق استان و همچنین مجاورت با کویرهای مرکز ایران است که با وزش باد شرقی وارد قم می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwab5.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما