سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 36418
منبع : مرکز خبر حوزه
عضو خبرگان رهبری:

هدف نهایی نفوذ دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ضربه به جایگاه رفیع و والای ولایت فقیه، هدف اصلی دشمن در فتنه نفوذ است.
هدف نهایی نفوذ دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی با بیان اینکه نفی حاکمیت دینی و ضربه به نظام ولایت فقیه، مهم‌ترین هدف دشمن در مقطع کنونی است بیان کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیت انقلابی و همچنین دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و فرهنگی باید در روشنگری مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند؛ البته همان طور که رهبر انقلاب فرمودند این کار باید بدون تهمت زدن و ذکر مصادیق معین صورت گیرد تا در شرایط حساس کنونی زمینه برای وحدت شکنی در کشور فراهم نشود و در عین حال بتوان از این طریق به مردم آگاهی لازم را داد.

وی افزود: نکته مهمی که در خصوص مسئله نفوذ باید به آن توجه جدی داشته باشیم این است که دشمن هیچ گاه دست از دشمنی برنداشته و نمی‌دارد؛ اگر این را باور داشته باشیم طبعاً بهتر می‌توانیم برای مقابله با طرح‌های نفوذی دشمن برنامه ریزی درستی داشته و آن‌ها را خنثی کنیم و گرنه چنانچه مسئول یا نخبه و خواصی در این کشور به نفوذ اعتقادی نداشته باشد، دفع توطئه دشمن کار بسیار سختی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ولایت فقیه محور وحدت و اقتدار جامعه است گفت: با بحث‌هایی چون مسئله شورای رهبری که در قانون اساسی وجود خارجی ندارد، خواسته یا ناخواسته اهداف دشمن در بحث نفوذ دنبال می‌شود.

وی افزود: استکبار در مأموریت جدید خود به این نتیجه رسیده که برای شکستن سد ولایت، باید مردم را نسبت به این مسئله و انقلاب دلسرد کرده و کاری کند که جامعه علاقه‌ای نسبت به ولایت و آرمان‌های امام راحل و ارکان انقلاب نداشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در واقع مستکبرین عالم امروز به خوبی فهمیده‌اند که تا وقتی نظام ولایت فقیه بر سر کار باشد نه تنها در ایران، بلکه در منطقه و حتی جهان، پیشبرد سیاست‌های شیطانی شان به مشکل جدی برمی‌خورد و از این رو با نفوذ در ارکان نظام و بحث استحاله از درون به دنبال ضربه به ولایت فقیه هستند و بی‌شک وقتی موفق می‌شوند که مردم و نخبگان و خواص ما از بصیرت کافی و لازم در سایه تبعیت از ولایت بی بهره باشند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbwabf.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما