چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 32368
منبع : بسیج پرس
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

سپاه و بسیج اصلی ترین مانع هرگونه نفوذ نظام سلطه/ دشمن از تفکر بسیجی واهمه دارد

قم نيوز : قم نگار: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ترس دشمن از تفکر بسیجی به این دلیل است که بسیج و تفکر بسیجی در مقابل تمام خواسته های آن هاست و نظام سلطه و در راس آن ها آمریکا می دانند.
سپاه و بسیج اصلی ترین مانع هرگونه نفوذ نظام سلطه/ دشمن از تفکر بسیجی واهمه دارد
به گزارش قم نگار، حمیدرضا مقدم فر مشاورفرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج و تفکر بسیجی در ایجاد و حفظ امنیت کشور گفت: بسیج یک دریای بی کران و یکی از محبت های بزرگ الهی است که به برکت انقلاب اسلامی و تدبیر حکمانه حضرت امام خمینی(ره) نصیب ملت ما شده است.

وی با بیان اینکه بسیج دارای ظرفیت های فوق العاده ای است که به نظر می رسد تنها بخشی از این ظرفیت ها شناخته شده و به فعلیت رسیده است، خاطر نشان کرد: یکی از بخش های محقق شده از ظرفیت بسیج تولید امنیت است و بسیج نه تنها در دوران دفاع مقدس مانع نفوذ دشمن بود بلکه در زمانی که جنگ در کشور وجود ندارد یک نیروی بازدارنده اساسی است. چنین ظرفیتی که وجود آن دشمن را از تعرض به کشور باز می دارد. این یک ظرفیت بسیار عظیم است که جمهوری اسلامی سال ها از آن بهره مند شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ظرفیت و قابلیت های بسیج را بسیار گسترده تر از مسئله ایجاد امنیت دانست و تاکید کرد: بسیج دارای ظرفیت های بالقوه و نهفته ای است که مسئولین باید از آن ها استفاده کنند.

مقدم فر یکی از مهم ترین قابلیت های بسیج را ظرفیت های فرهنگی آن دانست و اظهار داشت: ما در شرایطی که با نفوذ فرهنگی غرب روبرو هستیم بسیج می تواند یک انقلاب فرهنگی عظیم در کشور ایجاد کند. البته به شرطی که مسئولین از این توانایی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج ظرفیت باالقوه بسیار خوبی برای ایجاد یک تحول اقتصادی دارد که به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید در اقتصاد مقاومتی باید از آن بهره برد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: مجموع ظرفیت ها و توانایی های این نهاد انقلابی از آن یک گوهر گران بهایی ساخته که در عرصه های مختلف می تواند با قدرت در خدمت مردم باشد.

وی با اشاره به وحشت دشمن از بسیجیان گفت: دشمن نه تنها از بسیج بلکه از تفکر بسیجی به شدت واهمه دارد و این به معنای این نیست که کسی عضو بسیج باشد ولی اگر تفکر و فرهنگ بسیجی در یک نفر در خارج از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد باعث تغییر در سبک زندگی او خواهد شد.

مقدم فر در پایان تاکید کرد: ترس دشمن از تفکر بسیجی به این دلیل است که بسیج و تفکر بسیجی در مقابل تمام خواسته های آن هاست و نظام سلطه و در راس آن ها آمریکا می دانند و تا زمانی که تفکر بسیجی و بسیجیان در کشور هستند نمی توانند تعرضی به ایران داشته باشند، آن ها اصلی ترین مانع خود را سپاه و بسیج می دانند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwfbf.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما