پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 38308
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آغاز اجراي طرح مميزي املاك منطقه ۷ شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: محمد بهرامي مدير اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم از اجراي طرح مميزي املاك در منطقه هفت شهري خبر داد.
آغاز اجراي طرح مميزي املاك منطقه ۷ شهرداري قم
به گزارش قم نيوز، محمد بهرامي‌نيا با اشاره به اجراي طرح مميزي املاك منطقه هفت شهري اظهار كرد: اين طرح به منظور كسب اطلاعات دقيق املاك در اين محدوده اجرايي شده است.

وي با بيان اينكه اين طرح در محدوده منطقه هفت در چند مرحله اجرايي مي شود، افزود: در مرحله نخست از محدوده پل رضوي به سمت ميدان جهاد تا خيابان شهيد لواساني در حال انجام است و در فاز دوم از ميدان جهاد به سمت بلوار عمارياسر تا چهارراه بازار تا تقاطع بين آذر و ۵۵ متري عمارياسر و بلوار عمارياسر نيز هفته آينده انجام ميشود.

مدير اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم با اشاره به اجراي طرح مميزي منطقه هفت در ساير محدوده هاي منطقه در آينده نزديك، افزود: املاك مسكوني، اداري، تجاري و مذهبي در قالب اين طرح برداشت مي‌شود.

وي اجراي طرح مميزي املاك براي برداشت اطلاعات وضع موجود شهر و زمينه سازي براي برنامه ريزي صحيح مديريت شهري را امري ضروري عنوان و تصريح كرد: در اين طرح اطلاعاتي از جمله اينكه آمار كاربري‌ها و نوع ساخت و سازها به چه شكلي است دريافت و در سيستم آماري ثبت شود تا اطلاعات شهر دقيق باشد و نيازمندي‌ها و كمبودهاي هر منطقه مشخص شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbwfbf.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما