سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 51358
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم:

بیش از 300 واحد شهرک خودرو تا پایان سال تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: در حال حاضر یک بلوک 100 واحدی شهرک خودرو در مرحله نازک‌کاری بوده و طبق برنامه زمانی سعی داریم دو بلوک دیگر را نیز تا پایان سال تحویل بگیریم.
بیش از 300 واحد شهرک خودرو تا پایان سال تکمیل می‌شود
بیش از 300 واحد شهرک خودرو تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع با بیان اینکه پروژه شهرک خودرویی قم تمام خدمات مرتبط با خودرو را ارائه می‌کند گفت: این خدمات اعم از تعمیرات، بیمه‌ها، نمایشگاه‌های فروش است که امروز ضرورت ایجاب می‌کند که در فضای شهر اینگونه خدمات ارائه نشود.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل 30 هکتار در 6 فاز اجرایی شده است افزود: هر فاز پروژه شهرک خودرو سه بلوک و هر بلوک 80 واحد است که در مجموع بیش از هزار و 500 واحد تجاری را در اختیار قرار می‌دهد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در قرارداد پروژه 57 درصد سهم سرمایه‌گذار و 33 درصد سهم شهرداری است افزود: بر مبنای قرارداد پیش‌فروش‌ها در صندوقی ذخیره شده و سهم شهرداری برداشت شده و 10 درصد بلوکه شده به عنوان ضمانت و مابقی نیز تحویل سرمایه‌گذار می‌شود.

وی به وضعیت فعلی عملیات اجرایی شهرک خودرو اشاره کرد و گفت: بلوک اول پروژه در مرحله نازک‌کاری است که شامل 100 واحد صنفی می‌شود.

سامع با بیان اینکه فاز دوم پروژه در مرحله سقف و ستون است خاطرنشان کرد: در کل پروژه خاکبرداری و آماده سازی برای حرکت فاز به فاز صورت گرفته و پس از اتمام هر فاز مرحله بعدی اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق برنامه زمانی سعی داریم دو بلوک دیگر را نیز تا پایان سال تحویل بگیریم اضافه کرد: شهرک خودرو یک پروژه اجتماعی، محیط زیستی و اقتصادی است و یک کمیته راهبری تشکیل شده تا بتوانیم مسیر صحیحی را در مقابل پروژه قرار دهیم.

سامع اذعان کرد: با استفاده از ابزار اطلاع رسانی سعی داریم جذابیت لازم را برای مردم برای حضور در این شهرک فراهم کنیم.
 
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwfbs.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما