چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 24088

جانبازان جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر قم از جانبازان جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل شد.
جانبازان جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، به مناسبت میلاد با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) وروز جانباز مراسم جشنی در هلال احمر استان برگزار شد.

در این مراسم محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با تبریک اعیاد شعبانیه ،سخنانی در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت ابوالفضل (ع) ومقام والای جانبازان سخنانی بیان نمود

در پایان با حضور مدیرعامل و مسئولین جمعیت هلال احمر استان قم از جانبازان پرسنل و بازنشسته این جمعیت تجلیل بعمل آمد.

همچنین به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز جمعی از اعضا معاونت امور جوانان به دیدار دو نفراز پاسداران و جانبازن هشت سال دفاع مقدس نائل شدند.

در این دیدار که در فضای معنوی امامزاده علی بن جعفر(علیه السلام) گلزار شهدای قم برگزار شد اعضا پس از زیارت امامزاده پای صحبت این بزگواران نشستند.

در ابتدا سرهنگ پاسدار رفیعی پس از خیر مقدم با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام به تشریح گوشه ای از زندگی جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرداخته و به ایثار و گذشت خانواده های این عزیزان اشاره کردند.

جانباز ۷۰ درصد محمد رضوی پس از ذکر نحوه جانبازی و دوران پس از آن با ذکر سوالی به علت و ضرورت ایثار وجانفشانی برای اسلام و میهن پرداخته و این راه را امتداد از خود گذشتگی ائمه معصومین (علیهم السلام) و رهروان ایشان جهت تحقق کلمه حق در دنیا دانسته به جوانان توصیه کرد تا در خلوت خود با شهدا صحبت کنند و از روح بزرگ این دردانه ها و لاله های گلگون کفن میهن مدد بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwgb5.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما