يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 30018

دومین همایش کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دومین همایش کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران با حضور مدیران ۲۰۰ کاروان از استان تهران و حومه در جوار این مسجد مقدس، برگزار شد.
دومین همایش کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران برگزار شد
به گزارش قم نیوز، دومین همایش کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران با مدیران ۲۰۰ کراوان از استان تهران و حومه، در سالن منتظران آفتاب این مسجد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی، در این همایش با اشاره به شناسایی ۴۵۰ کاروان زیارتی به مقصد مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: تاکنون ۴۵۰ کاروان از سراسر کشور شناسایی شده است که ۲۰۰ کاروان از تهران ۲۵۰ کاروان از دیگر استان‌ها بوده‌اند که همایش نخست به کاروان‌های غیر تهرانی اختصاص داشت و این همایش به کاروان‌های تهرانی اختصاص دارد.

مدیرکل تبلیغات مسجد مقدس جمکران افزود: در مدت فعالیت ستاد ساماندهی کاروان‌های زیارتی، مکانی برای ساماندهی در نظر گرفته شد و نرم افزاری نیز برای شناسایی و ثبت اطلاعات کاروان‌ها تهیه شد.

حجت الاسلام وکیل پور دیگر سخنران این همایش بود که در سخنانی با اشاره به اهمیت آموزه مهدویت، تصریح کرد: علما و مراجع نیز با امام زمان(عج) محشور بودند و ارادت به حضرت حجت(عج) در وصیت نامه شهدا نیز منعکس شده است که نمونه‌ها بسیار دارد. ما باید به این توانمندی شیعه توجه بیشتری داشته باشیم و البته دشمن نیز از مسئله آگاه است و به دنبال از بین بردن اعتقاد مردم به امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام وکیل پور خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران پایگاه ویژه معنوی منتظران ظهور است و در این میان، مدیران کاروان‌ها به عنوان خادم مهمانان امام زمان(عج) وظیفه بسیارسنگینی به دوش دارد. شما مدیران می‌توانید روی کسانی سرمایه گذاری کنید که به نظر دیگران کمتر قابلیت ورود به حلقه محبان امام زمان(عج) را دارند، زیرا این افراد در اصل قابلیت بیشتری برای هدایت شدن دارند.

در ادامه این جلسه از آقایان علی کریمی، سیف الله قمی و خانم سیده فاطمه حسن پور به عنوان مدیران کاروان‌های زیارتی که به طور مستمر راهی جمکران می‌شوند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwgbf.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما