دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 13558
آیت‌الله نوری همدانی:

هر کسی با صهیونیست‌ها بجنگد ما به آن کمک می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: هر کسی با صهیونیست‌ها بجنگد ما به آن کمک می‌کنیم و ایران در جنگ لبنان و غزه نیز کمک کرد تا پیروز شوند.
ایت الله نوری همدانی
ایت الله نوری همدانی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار معاون شورای فدراسیون روسیه، سفیر روسیه در ایران و معاون اول رئیس کمیته امور بین‌المللی روسیه اظهار کرد: دنیای امروز دنیای ارتباط است به طوری که ارتباطات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در آن بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه بین شرق و غرب بر اساس تجربه تفاوت قائل هستیم گفت: غربی‌ها در قرون اخیر با اسلام و ایران به مخالفت برخاستند ولی شرق همیشه از راه صفا، وفا و محبت با ما پیش آمده و این تفاوت اکنون در دنیا احساس می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همیشه غرب درباره انرژی هسته‌ای خواسته علیه ما موضع‌گیری کند و مخالفت داشته باشد ولی روسیه همیشه به ما کمک کرده و بیان داشته که ایران در فکر سلاح‌های هسته‌ای نیست و از انرژی هسته‌ای استفاده صلح‌آمیز دارد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گفت: اطلاع‌رسانی در تمام امور زندگی اثرگذار است به همین دلیل اطلاع‌رسانی برخلاف، نابه‌جا و دروغ یکی از ترفندهای غرب است به طوری که درباره حقوق بشر، دموکراسی و اهداف ضد تروریستی اطلاعات دروغ را ترویج می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی غرب با مکر، فریب و شیطنت است و با همین ترفند با سوریه به مخالفت برمی‌خیزند.

وی با بیان اینکه مردم هر مملکت باید سرنوشت خود را رقم بزنند گفت: بر خلاف این واقعیت غرب و کشورهای دیگر در سوریه اجتماع کرده و بر خلاف خواسته‌های مردم تصمیم‌گیری می‌کنند.

این مرجع تقلید از این امر که روسیه معتقد است مردم باید سرنوشت خودشان را تعیین کنند ابراز خرسندی کرد و افزود: روسیه معتقد است ملت‌ها خودشان باید تصمیم بگیرند و این امر که عده‌ای برای ملت‌ها سرنوشت تعیین کنند نادرست است.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌هایی در سوریه به تصمیم‌گیری به جای ملت سوریه می‌پردازند و مخالفان را تجهیز می‌کنند که در مملکت خودشان اغتشاش و عقب‌ماندگی است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به تشکیل مجمعی برای برکناری سفیر سوریه از قطر گفت: سردمداران ۱۶ مملکت در این مجمع شرکت کردند و در این مجمع تصمیم گرفته شد علاوه بر کمک به مخالفان، سفیر سوریه از قطر کنار رود و سفیری از مخالفان روی کار بیاید.

وی خاطرنشان کرد: عراق، لبنان و الجزایر با این رأی مخالفت کردند، در هیچ جای دنیا این طور نیست تا زمانی که دولت سرپاست سفیری را جایگزین سفیری دیگر ‌کنند و این ظلم بزرگی به سوریه است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه سوریه در برابر صهیونیست‌ها مقاوم است گفت: آمریکا طرفدار صهیونیست‌هاست در نتیجه در صدد است سوریه را از میان بردارد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا پایگاه صهیونیستی برای خود درست کرده و برای تقویت این پایگاه هزینه می‌کند تا آن را تقویت کند و ما معتقدیم تا صهیونیست‌ها قدرت دارند این منطقه و دنیا آرام نخواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: کشور ایران با هر دولتی که در راه عدالت و صداقت و مبارزه با ظلم گام برمی‌دارد اعلان اتحاد کرده و با کسی که در راه ظلم و ستم قدمی بردارد مبارزه می‌کند.

وی عنوان داشت: هر کسی با صهیونیست‌ها بجنگد ما به آنها کمک می‌کنیم و ایران در جنگ لبنان و غزه نیز کمک کرد تا پیروز شوند.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر وحدت و ارتباط بیشتر برای جلوگیری از ظلم‌ گفت: دنیا با وجود صهیونیست‌ها آرامش ندارد زیرا صهیونیست‌ها منشأ حمله به عراق، افغانستان و پاکستان بوده‌اند.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcbwsb8.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما