دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 10588
معصومی خبر داد:‌

نصب هشت پل عابر پیاده در ماه‌های اخیر در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از هشت پل عابر پیاده جهت رفاه حال شهروندان قمی در ماه‌های اخیر خبر داد.
نصب هشت پل عابر پیاده در ماه‌های اخیر در قم
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی گفت:‌ پل های عابر پیاده نوعی از امکانات مناسب شهری به منظور تسهیل عبور و مرور پیاده همراه با افزایش ایمنی تردد است.

وی ادامه داد:‌ طی چند ماه گذشته تعداد هشت پل عابر پیاده جهت رفاه حال شهروندان قمی در خیابان های امام موسی صدر،‌ عمار یاسر، روبروی قبرستان بقیع،‌ بلوار آیت الله کاشانی،‌ بلوار ۱۵ خرداد، بلوار غدیر روبروی سازمان جهاد کشاورزی و بلوار غدیر روبروی شهرک قدس نصب شده است. وی افزود: ‌این پل ها با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نصب شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص طراحی و ساخت اتوبوس آموزش فرهنگ ترافیک گفت:‌برگزاری جلسات آموزش ترافیک و فرهنگ شهروندی با اقشار و گروههای مختلف در جامعه و استفاده از همه ظرفیت ها،‌ایجاد تعامل با مدارس و آموزش و پرورش و سایر ادارات و دستگاه های دولتی و ارتقا فرهنگ ترافیک و در نتیجه کاهش مشکلات ترافیکی تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت:‌ در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اقدام به طراحی و ساخت اتوبوس آموزشی فرهنگ ترافیک کرده است تا با برگزاری تئاترهای آموزش ترافیک در سطح شهر،‌ پارکها،‌ مهدهای کودک و مدارس در ارتقا فرهنگ ترافیک بکوشد.

وی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیون ریالی اجرای طرح افزود: ‌در راستای گسترش فرهنگ ترافیک در آینده به ساخت انیمیشن و برنامه های کامپیوتری مرتبط با آموزش ترافیک شهروندی اقدام می شود.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdcbwsb8.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما