دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : 21838

تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قم با استانداردهای روز دنیا

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اهمیت مسئله سلامت عمومی بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های درمانی استان تاکید کرد و گفت: ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با استانداردهای روز دنیا از نیازهای ضروری استان است.
تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قم با استانداردهای روز دنیا
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه‌ای که در خصوص پروژه‌های درمانی و با حضور معاونین استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله بهداشت و درمان، خواستار تلاش همه مدیران در این زمینه شد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های استان در بخش سلامت بر لزوم ارتقای کمی و کیفی فضاهای درمانی موجود تاکید کرد و افزود: ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با استانداردهای روز دنیا از نیازهای ضروری استان است.

استاندار قم همچنین اهتمام جدی دولت تدبیر و امید در بخش سلامت را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی وزارت بهداشت و کمک بخش خصوصی شاهد بهبود شاخص‌های سلامت در استان باشیم.

جلسات اولیاء و مربیان نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد

استاندار قم برگزاری جلسات اولیاء و مربیان را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: جلسات اولیاء و مربیان نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در جلسه شواری آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به برنامه اسکان موفق مسافران نوروزی در مدارس استان گفت: اسکان بیش از ۵۰۰ هزار نفر در مدت زمان ۲۰ روز کار دشواری بود که با مدیریت صحیح مسئولین استان خصوصا آموزش و پرورش محقق گردید.

استاندار قم نقش چشمگیر معلمان در اعتلای فرهنگ جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: قشر فرهیخته فرهنگیان از دیرباز از جایگاه ویژه‌ای نزد عموم مردم برخوردار بوده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد حوزه و دانشگاه شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: با توجه به اینکه مدفن این شهید بزرگوار در قم واقع شده است لذا دستگاه‌های استان باید اهتمام بیشتری را در برپایی هر چه باشکوه‌تر این مناسبت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی متولیان آموزش و پرورش باید بحث علمی و تربیتی جامعه باشد خاطرنشان کرد: همه بخش‌ها باید آموزش و پرورش را در انجام موثر وظایف و ماموریت‌ها یاری کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان پرداختن به مسائل زیرساختی در حوزه تعلیم و تربیت را بسیار مهم قلمداد و تصریح کرد: مدیریت جدید آموزش و پرورش نشان داده است که در این زمینه می‌تواند تحول آفرین باشد.

مشکلات فرهنگی تنها از طریق آموزش در سنین پایین قابل حل است

استاندار قم با بیان اینکه مشکلات فرهنگی تنها از طریق آموزش در سنین پایین قابل حل است گفت: افرادی که در سنین کودکی به تربیت آن‌ها پرداخته شود در سنین بالا‌تر منشاء خیرات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام صالحی منش رتبه علمی استان و کاهش جرم را از شاخص‌های عملکرد متولیان امر آموزش و پرورش دانست و افزود: باید با توجه به سند چشم انداز بیست ساله، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تلاش کنیم تا آسیب‌های جامعه را به بهترین شکل کاهش دهیم.

وی برگزاری جلسات اولیاء و مربیان را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: ‌ این جلسات می‌بایستی با برنامه ریزی بوده و تنها جنبهٔ تشریفاتی نداشته باشد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwwb5.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما