شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 46868
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم مطرح کرد

تحقق 101 درصدی بودجه سال 95 شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: تحقق 101 درصدی بودجه سال 95 شهرداری قم
تحقق 101 درصدی بودجه سال 95 شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، محسن رنجبر ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به استفاده از نظرات کارشناسان، علما و مراجع تقلید در تدوین برنامه قم 1400 گفت: این برنامه با بهره‌گیری از تمام نظرات افراد ذی نفوذ شهر تدوین شد و توانستیم آن را به تصویب شورای اسلامی شهر برسانیم.

وی تصویب برنامه قم 1400 با 11 هدف، 38 استراتژی و 118 سیاست اجرای را مورد توجه قرار داد و گفت: بودجه سال 96 را نیز به شورا ارائه کردیم که امسال نزدیک به 68 درصد رشد بودجه نسبت به سال 95 داشتیم.

رنجبر تحقق 101 درصدی بودجه سال 95 را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ارزیابی این وضعیت سیستم‌های مختلفی در شهرداری بپیش‌بینی شده است.

وی پیگیری تحقق سیستم جبران خدمت در شهرداری را یادآور شد و گفت: این سیستم انگیزه خوبی را در نیروهای شهری ایجاد می‌کند و می‌توانیم با سرعت بهتری توسعه خدمات شهری را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق شهرداری برنامه محور خاطرنشان کرد: در این زمینه نیاز داریم که اطلس محلات را  تشکیل دهیم تا بتوانیم برنامه قم 1400 را به درستی اجرایی کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم خصوصیات محلات قم را مورد توجه قرار داد و گفت: مرکز محله برای ما یک مسجد است که زیرمجموعه نواحی شهرداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: با برنامه ریزی که کردیم با اخذ نیازمندی‌های محلات امیدواریم بتوانیم اهداف خود را اجرایی کرده و زمینه تحقق برنامه شهرداری را فراهم کنیم.

رنجبر با تاکید بر استفاده از نظرات علما در تدوین اطلس محلات گفت: به زودی اقدامات اولیه برای تدوین این سند آغاز می شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwwba.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما