شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 42808
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مديرعامل تاكسيراني قم : ۲۸۰ خودرو در مسير شهرهاي اقماري قم ساماندهي شده است

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: در حال حاضر تردد شهروندان با ۲۸۰ دستگاه خودرو از قم به شهرهاي اقماري انجام مي‌شود.
مديرعامل تاكسيراني قم : ۲۸۰ خودرو در مسير شهرهاي اقماري قم ساماندهي شده است
به گزارش قم نیوز،  مرتضي عزتي با اشاره به اينكه بر اساس قانون حمل‌ونقل مسافر درون‌شهري از وظايف شهرداري و به عهده سازمان تاكسيراني است، اظهار داشت: از سال ۹۱ ساماندهي تاكسي‌ها در شهرهاي اقماري چون خارج از شهر است زير نظر اداره كل پايانه‌هاي استان بود اما به دلايلي در اين زمينه ساماندهي و نظارت كافي انجام نشد و مقرر گرديد شهرداري ساماندهي تاكسي‌هاي بين شهر را انجام دهند.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به اينكه در حال حاضر تردد شهروندان با ۲۸۰ خودرو از قم به شهرهاي اقماري انجام مي‌شود، افزود: از اين تعداد حدود ۵۰ سواري شخصي به تاكسي تبديل‌شده و پروانه براي ديگر مسافربرهاي شخصي نيز زير نظر اداره كل پايانه‌ها در سال‌هاي اخير صادرشده است.

عزتي با بيان اينكه ۹۰ درصد رانندگان شهرهاي تابعه بومي هستند، گفت: از آنجا كه خودروهايي كه از ميدان پليس به شهرهايي مثل كهك در تردد هستند، چند شهر و روستا را خدمات‌دهي مي‌كنند از همين رو تعيين نرخ كرايه‌ها متفاوت است.

وي با تأكيد بر اينكه اگر تقاضايي براي فعاليت رانندگان در مسير شهرهاي اقماري باشد با بررسي و كارشناسي كميته خطوط سازمان تاكسيراني در صورت داشتن شرايط لازم موافقت مي‌كند، ادامه داد: تعيين نرخ كرايه‌ها هرساله بر اساس كارشناسي در شوراي اسلامي شهر مصوب مي‌شود و ابتداي سال اعلام مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbwwba.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما