يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 26798

صبای قم بازی برده را مقابل تراکتورسازی واگذار کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال کشور بازی برده را به تراکتورسازی باخت و به روند شکست ناپذیری خود پایان داد.
صبای قم بازی برده را مقابل تراکتورسازی واگذار کرد
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و صبای قم امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که صبای قم با وجود اینکه با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما با دریافت ۴ گل بازنده شد و بدون امتیاز تبریز را ترک کرد.

در این مسابقه و در دقیقه ۱۶ احمد حسن‌زاده از تله آفساید مدافعان تراکتورسازی فرار کرد و در مصافی تک به تک با حامد لک به زیبایی دروازه میزبان را گشود.

در دقیقه ۴۰ حبیب گردانی مدافع تراکتورسازی روی جلال الدین علیمحمدی مرتکب خطای پنالتی شد که ضربه پنالتی را ایوب کلانتری بر خلاف جهت حرکت حامد لک به گل دوم صبا تبدیل کرد.

در دقیقه ۴۳ حرکت انفرادی زیبای لوسیانو ادینهو با ضربه سنگین و تماشایی وی توام را تراکتورسازی به گل نخست رسیده و اختلاف به حداقل برسد و بدین ترتیب نیمه نخست با برتری دو بر یک تراکتورسازان پایان یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ محسن دلیر دروازه صبای قم را گشود و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه و پس از اینکه احمد مهدی‌زاده یک فرصت خوب را برای صبا از دست داد، در دقیقه ۷۱ ضربه سر مهار نشدنی لوسیانو ادینهو در مقابل دروازه سبب شد تراکتورسازی گل سوم را نیز به ثمر برساند.

صبا در دقایق پایانی بازی می‌توانست روی ضربه آزاد ایوب کلانتری بازی را مساوی کند اما واکنش تماشایی حامد لک مانع از باز شدن دروازه میزبان شد و سرانجام در وقت اضافی بازی، محمد ایرانپوریان از روی نقطه پنالتی تراکتورسازی را به گل چهارم رساند.

صبای قم در این مسابقه با ترکیب اولیه مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، جلال علیمحمدی، پیروز قربانی، احمد حسن‌زاده و محمد امین آرام طبع با هدایت صمد مرفاوی به میدان آمد و سید احمد مهدی‌زاده، آچیله و مارکو آیوبل تعویضی‌های این تیم بودند.

صبای قم با این شکست در امتیاز ۸ باقی ماند و روند شکست ناپذیری این تیم متوقف شد و تراکتورسازی نیز امتیازات خود را به ۱۰ رساند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwzb5.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما