شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 12667
رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان:

کاندیداها به جای کلی‌گویی برنامه ارائه دهند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه کلی‌گویی از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دیگر قانع‌کننده نیست گفت: باید کاندیداها برنامه‌های خود را به صورت دقیق و جزئی برای مردم تشریح کنند.
کاندیداها به جای کلی‌گویی برنامه ارائه دهند
به گزارش قم نیوز، مجتبی بیگدلی در دیدار جمعی از کارآفرینان قم با منوچهر متکی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر پرهیز از اختلافات و ایجاد تنش در کشور تاکید دارند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید هزینه را کم کنیم و کوچکترین اقدامی در راستای ایجاد اختلاف در کشور پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم خادمان خود را می‌شناسند، خطاب به متکی گفت: مشاهده کردیم در یک مسئله که تقصیر با شما نبود ولی حوصله و سعه صدر به خرج دادید و منویات رهبری را لبیک گفتید و این اقدام ارزشمند است.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه باید چهره‌های تاثیرگذار با حضور در عرصه تنور انتخابات را داغ کنند گفت: ان‌شاءالله مردم با یک رای بالا در عرصه انتخابات شرکت کرده و چشم دشمن را کور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در راستای دفاع از نظام و انقلاب ثابت قدم هستند یادآور شد: مردم از نظام، اسلام، انقلاب خون شهدا و امام سیر نشده‌اند و هنوز با وجود مشکلات، مباحث اجتماعی، اقتصادی و... همچنان در صحنه محکم ایستاده‌اند.

بیگدلی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات قلب رهبر انقلاب را شاد خواهند کرد افزود: کسانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند باید بدانند که مردم مطالبات بالایی دارند.

وی تصریح کرد: کسانی که در عرصه انتخابات وارد شده‌اند باید در شرایط کنونی برنامه‌های خود را با دقت تشریح کنند، کاندیداهای انتخابات باید بگویند در برنامه‌های آنها نرخ ارز چقدر پیش‌بینی شده است، چرا که نرخ ارز تمام محاسبات اقتصادی کشور را به هم ریخت.

رئیس کمیسیون صدور خدمات فنی و مهندسی ایران ضرورت ارائه برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را مورد تاکید قرار داد و افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری باید بگویند که چه کسانی در کابینه آنها حضور خواهند داشت، امروز ترکیب کشور جوان است و کلی‌گویی‌ها آنها را قانع نمی‌کند.

وی بیان کرد: دوره مهندسی و بازی کردن با کلمات، حرف و تعارفات گذشته است و باید کاندیداها با صراحت سخنان خود را مطرح کنند و مردم خودشان بهترین تصمیم را گرفته‌ و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

بیگدلی ادامه داد: اعلام کاندیدا شدن آسان است ولی باید برنامه ارائه داد؛ امروز کارآفرینان و بنگاه‌های اقتصادی دچار مشکل هستند و کاندیداها باید برای همه اقشار برنامه‌های خود را ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه قم شهر رهبر پرور و جهان شهر شیعی است، بیان کرد: ولایت و مراجع تقلید خط قرمز برای مردم هستند و ولایتمداری کاندیداها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ‌گاه مردم اجازه نمی‌دهند که کوچکترین خدشه‌ای به جایگاه ولایت فقیه و مراجع تقلید وارد شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbz0b8.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما