چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 48677
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با سوم خرداد؛

گلزار شهدای فتح خرمشهر در قم گلباران شد

قم نيوز : قم نيوز: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر، مزار شهدای سوم خرداد در قم با حضور مسئولان استان و خانواده شهدا گلباران شد.
گلزار شهدای فتح خرمشهر در قم گلباران شد
گلزار شهدای فتح خرمشهر در قم گلباران شد
به گزارش قم نيوز، مزار شهدای سوم خرداد در قم قبل از ظهر چهارشنبه در سالروز فتح خرمشهر با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، برخی از مسئولان استانی، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور قم گلباران و عطرافشانی شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در این مراسم گفت: فتح خرمشهر فتح ارزشهایی بود که تا امروز حافظ آن بوده‌ایم و تا زمانی که پاسدار این ارزشها باشیم، ایران اسلامی از گزند حضور دشمنان آزاد و خرم است.

رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم نیز امروز با حضور در گلزار شهدای سوم خرداد با آرمان‌های این شهدان والا مقام تجدید بیعت کردند.

گلزار شهدای سوم خرداد قم در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) قرار دارد و ۶۰ شهید گلگون کفن عملیات بیت المقدس در این مکان به خاک سپرده شده‌اند.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز به همین مناسبت صبح امروز با خانواده شهیدان محمد شعبان زاده و مهدی بقالی زاده مقدم از شهدای عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر دیدار کرد و با اهای لوح سپاس از آنها قدردانی کرد.

همچنین امروز همایش یک‌روزه کوهپیمایی با حضور ۱۲ نفر از جانبازان و تیم کوهنوردی جانبازان استان قم به مناسبت گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر در ارتفاعات فوجرد شهر دستجرد از بخش خلجستان قم برگزار شد.

بانوان ایثارگر نیز با دشت پیمایی در دشت‌های اطراف دستجرد سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشتند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz0ba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما