جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 41287
منبع : خبرگزاری فارس
در سومین روز هفته دولت

4 طرح گردشگری همزمان با هفته دولت در قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: چهار طرح گردشگری همزمان با هفته دولت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی در قم به بهره‌برداری رسید.
4 طرح گردشگری همزمان با هفته دولت در قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی با اشاره به جزئیات این طرح‌ها گفت: خانه تاریخی یزدان‌پناه واقع در خیابان باجک، مربوط به اواخر دوره قاجار است که در اوایل سال 1382 با شماره 9151 به ثبت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم رسیده است که با ارزش 5 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 30 نفر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: هتل آپارتمان جمیل با هزینه 100 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 20 نفر افتتاح شد.

وی ادامه داد: مجتمع موزه‌ای و تراش سنگ‌های قیمتی با اعتبار 44 میلیارد ریال با اشتغالزایی 20 نفر به بهره‌برداری رسید تا از ظرفیت این مکان برای آموزش هنرمندان صنایع دستی بهره برداری صورت بگیرد.

رضایی با اشاره به بهره‌برداری از مجتمع بین راهی مهر و ماه گفت: این مجتمع با طراحی نوین با ارزش 300 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 450 نفر در 5 کیلومتری اتوبان قم – تهران راه اندازی شد تا پاسخگوی نیازهای زائران و گردشگران باشد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و جذب سرمایه گذران بسته‌های حمایتی ارائه کرده است تا شاهد ساخت و ساز مجتمع‌ها و واحدهای اقامتی مختلف در استان باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz5ba.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما