يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 22107

انجام تغییرات در باشگاه صبا با نظر هیئت مدیره

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم از احتمال ایجاد تغییرات در باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با نظر موافق اعضای هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.
انجام تغییرات در باشگاه صبا با نظر هیئت مدیره
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی شب گذشته در مراسم تجلیل از تیم‌های موفق کاراته استان قم که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد با اشاره به تیم صبای قم و وضعیت باشگاه صبا گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی در خصوص آینده تیم صبا گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در درجه اول به دنبال این هستیم که یک هیئت مدیره قوی و منسجم تشکیل دهیم تا با حضور افراد صاحب فکر و توانمند بتوانیم تصمیمات خوبی برای آینده باشگاه و نحوه حضور تیم‌های مختلف باشگاه صبا در ورزش کشور اتخاذ کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم یادآور شد: ما باید در راستای مدیریت تیم‌های ورزشی استان برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم و به عنوان مثال در موضوع مربوط به تیم صبا جای کار بسیار وجود دارد و ما می‌توانیم به جای صرفاً هزینه کردن، برنامه‌ریزی خوب و اصولی داشته باشیم تا به درآمدزایی نیز برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خبر جدایی محمدرضا کشوری‌فرد از مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم صحت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: این خبر در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز در رسانه‌ها مطرح شد و حتی خود کشوری‌فرد در مصاحبه‌ای گفته بود که به دلیل خستگی قصد کناره‌گیری از این مسئولیت را دارد.

رضوی یادآور شد: ما این صحبت ایشان را به حساب خستگی و فشارهای ناشی از وضعیت تیم در آن مقطع زمانی می‌گذاریم و معتقدیم که کشوری‌فرد همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: البته طبیعی است که با تشکیل هیئت مدیره باشگاه قطعاً انتظاراتی از مدیرعامل باشگاه مطرح می‌شود و در آن مقطع ممکن است مدیرعامل باشگاه در مقابل خواسته‌های مطرح شده دیدگاه دیگری داشته باشد، بعد در خصوص تغییرات تصمیم‌گیری می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم اظهار کرد: قطعاً یکی از برنامه‌های هیئت مدیره در آینده این است که تیم با حمایت بخش خصوصی حضور پررنگی داشته باشد اما اگر نگاه به اداره تیم صبا به مانند گذشته باشد به این‌گونه فعالیت کردن باشگاه ادامه نخواهیم داد و بهتر است که تغییراتی در صبا ایجاد شود.

وی یادآور شد: باز هم می‌گویم که برای انجام یک برنامه‌ریزی دقیق باید هیئت مدیره قوی و منسجمی داشته باشیم؛ خوشبختانه با شناسایی افراد توانمند، هیئت مدیره در حال شکل گرفتن است و هدف این است که صبا در آینده درآمدزا باشد.

رضوی عنوان کرد: همانگونه که قانوان هم به ما می‌گوید، هزینه کردن از منابع دولتی برای صبا ممنوع است و ما به دنبال این هستیم که صبا و مجموعه ورزش قم با برخورداری از برنامه‌ریزی مدون و دقیق و حمایت بخش خصوصی روی پای خود بایستد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا صبا برای لیگ آینده قطعاً به قم منتقل می‌شود؟ تصریح کرد: بسترها برای انجام این انتقال فراهم نشده اما یکی از ماموریت‌های مهم هیئت مدیره جدید باشگاه این است که این موضوع را با جدیت پیگیری و محقق کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر این‌که باید انتقال صبا به قم به صورت دقیق و حساب شده انجام شود، تصریح کرد: اگر هزینه‌ای برای صبا صورت می‌گیرد قطعاً صبا باید در قم باشد و مجموعه ورزش استان روی صبا حساب باز کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbz8b5.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما