شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 27157
استاندار قم:

بوستان‌های ویژه بانوان در قم احداث شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه مسئولان در تلاش هستند تا زیرساخت‌های لازم جهت ترغیب مردم به ورزش را فراهم کنند گفت: بوستان‌های ویژه بانوان در قم احداث شود.
بوستان‌های ویژه بانوان در قم احداث شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام صالحی منش در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی مدیران دستگاه‌های دولتی قم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد اظهار کرد: ورزش بخش مهمی از زندگی مردم را تشکیل می‌دهد که گاهی مغفول واقع می‌شود و نقشی حائز اهمیت در نشاط و شادابی اقشار مردم دارد و باید به آن نگاه توجه ویژه‌ای کرد.

وی گفت: نهادینه شدن ورزش در میان کارکنان ادارات باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان در تلاش هستند تا زیرساخت‌های لازم جهت ترغیب مردم به ورزش را فراهم کنند زیرا ورزش می‌تواند به مردم و اجتماع شادابی ببخشد.

استاندار قم افزود: حضور هیئت‌های ورزشی در بوستان‌ها و ادارات در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی امری مهم است و اداره کل ورزش و جوانان قم باید برنامه ریزی منسجمی را در راستای تحقق این امر انجام دهد.

صالحی‌منش عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی باید برای همه اقشار جامعه باشد و ایجاد فضا‌ها و بوستان‌های خاص بانوان در قم مد نظر قرار گیرد و این فضاهای اختصاصی می‌تواند زمینه خوبی را برای ترغیب بانوان به امر ورزش فراهم کند.

وی با بیان اینکه ورزش در بین کارکنان ادارات و محیط‌های اداری استان باید بیش از پیش توسعه و تعمیم یابد تصریح کرد: استانداری قم با اجرای جدی برنامه ورزش صبحگاهی در بین کارکنان خود در این زمینه پیش قدم بوده و امیدوارم سایر اقشار مردم به ویژه کارکنان دولت، این رویه را در پیش بگیرند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی بازده فعالیت‌های اجتماعی را بالا می‌برد و مسئولان ورزشی شرایط را برای توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی فراهم کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcbz8b5.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما