جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 38137
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت تنیس استان قم خبر داد

میزبانی قم از رقابت‌های تنیس بزرگسالان ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت تنیس استان قم از میزبانی شهر قم برای برگزاری رقابت‌های لیگ منطقه‌ای تنیس رده سنی بزرگسالان کشور خبر داد.
میزبانی قم از رقابت‌های تنیس بزرگسالان ایران
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: میزبانی هیأت تنیس استان قم از شرکت‌کنندگان در مسابقات رده سنی بزرگسالان تنیس مناطق ایران با حضور تنیس‌بازانی از استان‌های مختلف صورت می‌گیرد و تنیسورهای قم نیز با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس کشورمان، این دوره از رقابت‌ها از روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی قم آغاز می‌شود ولی 16 نفر برتر رتبه‌بندی تنیسورهای کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور نخواهند داشت.

دبیر هیأت تنیس استان قم بیان کرد: برای کسب آمادگی به منظور حضور موفق در این دوره از رقابت‌ها، ترکیب تیم هیأت قم نیز مشخص شده و 10 تنیسور ما به صورت منظم زیر نظر کادر فنی، به تمرین می‌پردازند تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

وی با اشاره به مکان برگزاری این رقابت‌ها، یادآور شد: زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آماده میزبانی از تیم‌ها و تنیسورهای شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات است و از نظر اسکان و سایر امکانات نیز پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

خاتمی در پاسخ به این سئوال که مگر شما یک ماه پیش نگفته بودید که قم امکان میزبانی رقابت‌های کشوری را ندارد؟ تصریح کرد: دقیقا همین‌طور است، ما به دلیل اینکه تعداد زمین‌های اختصاصی این رشته در قم محدود است نمی‌توانیم میزبانی رقابت‌های کشوری را بر عهده بگیریم اما این میزبانی به مسابقات مناطق ایران اختصاص دارد و تمام استان‌ها در آن شرکت نمی‌کنند.

وی یادآور شد: هنوز هم می‌گویم که ما مشکل کمبود زمین داریم ولی با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم که زمین‌های مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را در اختیار هیأت تنیس قرار داده، امکانات خوبی در آن وجود دارد و ما سعی می‌کنیم از این امکانات برای پیشرفت تنیس قم بهره‌برداری کنیم.

دبیر هیأت تنیس استان قم در ادامه از حضور دو تنیس‌باز قم در مسابقات رنکینگ پسران کشور خبر داد و افزود: این دوره از رقابت‌ها طبق برنامه‌ای که فدراسیون تنیس به هیأت‌های استانی اعلام کرده، از روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و معین طاهری به همراه احسان حامدیان نماینده قم در آن خواهند بود.

وی در ادامه از اعزام یکی از استعدادهای تنیس قم به سفر برون‌مرزی خبر داد و یاد آور شد: سینا یوسف‌زاده بعد از درخشش در ترکیب تیم هیأت تنیس قم در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی زیر 14 سال کشور مورد توجه کادر فنی تیم ملی کشورمان قرار گرفته و این تیم را در سفر به کشور تایلند به منظور شرکت در یک کمپ تمرینی و همچنین مسابقات تدارکاتی همراهی می‌کند.

خاتمی در پایان به حضور امیرحسین بادی تنیسور توانمند قم در مسابقات جایزه بزرگ تنیس کشور نیز اشاره و بیان کرد: بادی در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی تاکنون داشته و از شانس‌های کسب مقام قهرمانی نیز به شمار می‌رود در حالی که برترین‌های ایران در این جام حضور دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz8bf.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما