دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 29957
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

سال گذشته ۱۸ واحد صنعتی در قم افتتاح شده‌ است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است که افتتاح ۱۸ واحد صنعتی در سال گذشته نمونه‌ای از آن است.
سال گذشته ۱۸ واحد صنعتی در قم افتتاح شده‌ است
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری ظهر امروز در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، اظهار داشت: فعالیت‌های زیادی در گذشته در این سازمان انجام شده است که نمونه آن افتتاح ۱۸ واحد صنعتی در سال گذشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به وجود نگاه ویژه از سوی وزیر صنعت به استان قم افزود: ۱۵ مصوبه داخلی مربوط به سازمان صنعت قم پس از سفر هیئت دولت به قم را داشته‌ایم که ۱۰ مصوبه آن اجرائی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مورد فرش دستباف استان قم خاطر نشان کرد: پیشرفت ۵۵ درصدی در نمایشگاه فرش استان قم ایجاد شده است.

ذاکری با اشاره به اینکه فرش دستباف استان قم دارای اهمیت بالایی در کشور و خارج از کشور است گفت: با توجه به این اهمیت سعی کرده‌ایم نگاه ویژه‌ای به این نمایشگاه داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر اینکه نمایشگاه فرش استان قم باید دائمی شود گفت: با این کار تولید کنندگان قم می‌توانند آثار خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دهند و آن‌ها را به فروش برسانند.

وی با اشاره به اینکه ۵ میلیارد تومان برای نمایشگاه فرش قم نیاز است افزود: در صورتی که این نمایشگاه در یک سال آِنده ساخته شود بودجه آن از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین می‌شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcbz9b5.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما