سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 20947

نصب دوربین‌های تردد شمار در ورودی‌های شهر قم

قم نيوز : قم نيوز‌:سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: به منظور نظارت و تردد ماشین‌ها در ورودی‌های شهر دوربین‌های نصب می‌شود تا آمار مسافران ورودی به شهر را محاسبه شود.
نصب دوربین‌های تردد شمار در ورودی‌های شهر قم
به گزارش قم نيوز، عباس ذاکریان با اشاره به آغاز سال جدید اظهار کرد: آرزو می‌کنیم سال ۹۳ که با یاد بانو فاطمه زهرا (س) آغاز و با نام ایشان به پایان می‌رسد سالی سرشار از خیر و برکت برای هموطنان به ویژه شهروندامی قمی باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم افزود: سال جدید باید سالی پر از حکمت‌های فاطمی برای مردم باشد و از سوی دیگر رعایت حرمت ایام فاطمیه در نوروز باید نگه داشته شود و این در حالی است که مردم در سال‌های گذشته به دلیل تقارن ایام محرم با عید نوروز حرمت این ایام را نگه می‌داشتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری و استانداری برای استقبال با ایام نوروز عنوان کرد: مانند سال‌های گذشته جلساتی برنامه ریزی‌های با استانداری و شهرداری برگزار شده است که شهرداری و شورای اسلامی شهر قم نیز برنامه ریزی‌های خاصی برای استقبال از عید داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: با استفاده از تجربیات سال گذشته امیدواریم خدمات درستی را در حوزه شهری و ترافیکی به مردم و زائران حرم کریمه اهل بیت (س) ارائه کنیم این در حالی است که شهر قم به دلیل مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور با حجم زیاد ورود مسافران عبوری هستند.

ذاکریان با اشاره به کاهش آمار حوادث و افزایش خدمات رسانی به مهمانان عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید با کاهش آمار حوادث و افزایش خدمات رسانی مناسب به مردم و زائران نورزوی باشیم که به این منظور در ورودی‌های شهر دوربین‌های به منظور نظارت و تردد ماشین‌ها نصب می‌شود تا آمار مسافران ورودی به شهر را محاسبه شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بوستان‌های فدک و امام رضا (ع) برای استفاده زائران و مسافران در ایام نوروز آماده شده است که مسافران و زائران می‌توانند از این بوستان‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbz9b5.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما