چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 15907
معاون فرهنگی سپاه:

دشمن با اختلاف افکنی به دنبال هجمه‌های هدفمند علیه سپاه است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی، تبلیغی ولی فقیه در سپاه، با تاکید براینکه دشمن به نقش سپاه و تاثیرگذاری آن بر جامعه پی برده است، گفت: دشمن با اختلاف افکنی به دنبال هجمه‌های هدفمند علیه سپاه است.
دشمن با اختلاف افکنی به دنبال هجمه‌های هدفمند علیه سپاه است
به گزارش قم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی آسودی، ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، دوری سپاه از ولایت فقیه و مراجع عظام و علما را هدف دشمنان از اختلاف افکنی عنوان کرد و افزود: این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباطی عمیق و صمیمی با رهبری و مراجع دارد.
 
وی به برنامه های مهم سپاه در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: طرح "در محضر خوبان" برنامه سراسری است که در این طرح پاسداران با مراجع عظام و علما دیدار می کنند.
 
وی قرآن و عترت را دو مولفه مهم برای پاسداران در انجام هر اقدامی دانست و گفت: برهمین اساس هرساله مسابقات حفظ و قرائت قرآن دراین راستا برگزار می شود که امسال نیز برگزار شد و برگزیدگان برای رقابت های نیروهای مسلح کشور راه یافتند.
 
معاون فرهنگی، تبلیغی ولی فقیه در سپاه، با بیان اینکه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت گسترش، تعمیق و ترویج قرآن کریم تلاش های گسترده ای دارد، افزود: در این راستا اولین دوره مسابقات در سطح بین المللی انجام شد که مورد زبان زد قرآن پژوهان قرار گرفت.
 
آسودی در ادامه با اشاره به راه اندازی مسابقات دو جانبه با عمان گفت: اواخر سال گذشته این دوره از مسابقات با حضور 15 کشور اسلامی در تهران برگزار و برترین ها مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
وی  شناسایی، حمایت و بهره گیری از نخبگان و فعالان پاسدار سپاه را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: به همین منظور سال گذشته 18 هزار پاسدار هنرمند و اهل قلم و قرآنی در سطح کشور شناسایی شدند که در حال حاضر در حوزه های مختلف مشغول فعالیت می باشند.
 
معاون فرهنگی، تبلیغی ولی فقیه در سپاه، افزود:همچنین در حال حاضر دو هزار و 500 پاسدار اهل قلم در کشور وجود دارد که در حوزه ها و موضوعات مختلف در حال تدوین و تهیه کتب هستند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcbz9b8.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما