قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان خارجی صبا برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به زمان دارند و باید به آن ها فرصت داد.
بازیکنان خارجی صبا برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به زمان دارند
به گزارش قم نیوز، مهدی رضایی اظهار کرد: کسب تساوی در هفته سوم برابر پدیده ارزشمند بود البته با توجه به تاخیری که در پرواز داشتیم تیم خسته بود و در شرایط بدنی بهتر می‌توانستیم بخت بیشتری برای پیروزی برابر پدیده داشته باشیم.

وی گفت: روندی که صبا در حال طی کردن آن است رو به رشد و صعودی است و کسی نمی‌تواند منکر ارزش پیروزی برابر تیم قدرتمند ذوب آهن و دو تساوی منطقی خارج از خانه صبا برابر ملوان و پدیده باشد و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

مربی بومی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: داور مسابقه صبا و پدیده داور جوانی بود که به اعتقاد من عیار و توانایی لازم برای قضاوت این بازی سنگین را نداشت چنان که پنالتی که علیه ما گرفته شد جای بحث داشت و یووانویچ و اکبر صادقی، بازیکنان پدیده هم باید اخراج می‌شدند که داور با حریف مماشات کرد.

رضایی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی صبا گفت: آمبونو آشیله تعویض طلایی ما بوده که هر زمان به میدان رفته موثر کار کرده و کادر فنی از عملکرد این بازیکن کامرونی راضی هستند و معتقدم آشیله به دلیل حضور در ایران در چند سال گذشته، شرایط مناسب تری برای وفق دادن خود با شرایط لیگ بر‌تر داشته است.

وی بیان کرد: مارکو اوره لیو مهاجم برزیلی صبا هم به تازگی به ما اضافه شده و هنوز نتوانسته توانایی‌های واقعی خود را نشان دهد گرچه او به زمان نیاز دارد و می‌تواند در هفته‌های آینده کمک بزرگی برای صبا باشد و باید به او فرصت داد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که صبا روی ۳ یا ۴ مهره تاثیرگذار می‌چرخید، امسال به وجود چند بازیکن خاص وابسته نیست و در هر پست، ۲ بازیکن توانمند و با قابلیت بالا در اختیار داریم و این بدان معنی است که صبا به معنای واقعی یک تیم است.

رضایی عنوان کرد: وقتی یک تیم نیمکت خوبی داشته باشد، دست کادر فنی برای اعمال تغییر در ترکیب و تاکتیک تیم باز می‌شود چنان که به واسطه همین موضوع، محسن بیات که در دو بازی گذشته فیکس بود برابر پدیده روی نیمکت نشست و هر بازیکنی در تمرین بهتر عمل کند در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

وی درباره نیمکت نشینی میلاد فراهانی دروازه‌بان صبا با وجود درخشش وی در بازی‌های دوستانه پیش فصل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهرداد طهماسبی در بازی‌های گذشته کم اشتباه و مطمئن کار کرده، بعید است که نیمکت نشین شود و این امر در فوتبال دنیا هم مرسوم نیست البته فراهانی دروازه‌بان بسیار خوبی است و به او نیز فرصت داده می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzab5.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما