شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 25447

بازی‌های تدارکاتی عیار واقعی صبا را نشان نمی‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی باشگاه صبای قم گفت: بازی‌های تدارکاتی عیار واقعی تیم را نشان نمی‌دهد و از این رو نیم توانیم به دلیل شکست برابر نفت تهران ناامید باشیم.
بازی‌های تدارکاتی عیار واقعی صبا را نشان نمی‌دهد
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی درباره دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران اظهار کرد: تیم فوتبال صبا هم اکنون در دوره بدنسازی قرار دارد و دیدارهای دوستانه‌ای که در دوره بدنسازی انجام می‌شود از نظر نتیجه گیری در حداقل اهمیت قرار دارد زیرا بازیکن در دوره بدنسازی نیم تواند توان حقیقی خود را نشان دهد.

وی گفت: بازی‌های تدارکاتی عیار واقعی تیم را نشان نمی‌دهد و از این رو نمی‌توانیم به دلیل شکست برابر نفت تهران ناامید باشیم البته در این امر شکی نیست که نیمکت تیم نفت تهران، نسبت به ما بهتر بود و در نیمه دوم که هر دو تیم از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردند، مشکلات تیم نفت کمتر از ما بود.

سرپرست فصل گذشته تیم صبای قم افزود: هفته گذشته هم در بازی با راهیان کرمانشاه با ۴ گل به پیروزی رسیدیم اما همانطور که امروز بابت شکست برابر نفت اندوهگین نیستیم از پیروزی پر گل برابر راهیان کرمانشاه هم خوشحال نشدیم.

نجاتی بیان کرد: قصد به خدمت گرفتن بازیکنانی را داریم که جذب آن‌ها در حال بررسی است و به محض اینکه با آن‌ها به توافق برسیم، قرارداد می‌بندیم تا تیم را تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: صبا هفته آینده در مسابقه‌ای دوستانه با فولاد خوزستان مسابقه می‌دهد و احتمالا پس از آن به قم بازمی گردد تا تمرینات خود را در قم از سر بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال صبا خاطرنشان کرد: هدف مجموعه صبا این است که با همکاری همه جانبه بتوانیم آغاز مسابقات لیگ بر‌تر، تیم را به شرایط آرمانی برسانیم و تیم از هفته نخست در وضعیت مناسبی در بعد فنی قرار گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzab5.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما