دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 27427
حجت‌الاسلام طائب:

بسیج مردمی عامل فلج شدن تکفیری‌هاست/فقه شیعه و سنی مجوز کشتن بیگناهان را نمی دهد

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده قرارگاه عمار گفت:سازمان‏‌‏دهی بسیج مردمی در عراق، سوریه و لبنان برای نابودی تکفیری‌ها، کمربندی ایجاد کرد که موجب فلج شدن تکفیری‌ها شد.
بسیج مردمی عامل فلج شدن تکفیری‌هاست/فقه شیعه و سنی مجوز کشتن بیگناهان را نمی دهد
به گزارش قم نیوز،‌ حجت‌الاسلام مهدی طائب عصر امروز در برنامه گرامیداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: روز دانشجو حماسه آغازین علیه استکبار قبل از انقلاب بود و شهادت سه دانشجویی که سبب نامگذاری این روز به نام دانشجو شد در واقع نخستین حرکتی بود که بی‌‌هویتی شاه را برای مردم ناآگاه و غافل روشن کرد.
 
وی با اشاره به پایه‏‌‏گذاری بسیج مستضعفین توسط امام خمینی(ره)، اظهار کرد: استفاده نام مستضعفین برای بسیج بار وظایف آن را مضاعف می‌کند و از طرفی بسیج مستضعفین برای یاری رساندن به امام زمان(عج) و دادن پرچم این نظام به دست ایشان است.
 
فرمانده قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: سال 42 بعد از اینکه امام راحل سخنرانی معروف خود را انجام دادند به نزدیکان خود فرمودند سه هدف را دنبال می‌کنند که براندازی حکومت شاهنشاهی، برپایی نظام جمهوری اسلامی و سپردن پرچم این نظام به صاحب اصلی آن این سه هدف بودند.
 
وی ادامه داد: در ابتدا کسی باور نداشت چنین اهدافی شدنی باشد اما با پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران با رای بیش از 98 درصدی همه دریافتند که معجزه رای مردم بیشتر از رفتن شاه بود.
 
طائب گفت: 36 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ما 36 سال توانسته‌ایم نیروهای عاشق و زبده برای انقلاب تربیت کنیم تا امروز به ارتقا پیشرفت، قدرت و نفوذ ایران کمک کنند.
 
وی با اشاره به ظهور امام عصر (عج) از نزدیکی کعبه، بیان کرد: تنها نقطه‌ای از جهان که استکبار موشک‌های هسته‌ای خود را بر روی آن نشانه رفته خانه خداست چرا که تنها یک کعبه در جهان وجود دارد و امام زمان(عج) که صمصام المنتقم است از این نقطه ظهور می‌کند.
 
فرمانده قرارگاه عمار فاصله زمانی رسیدن موشک هسته‌ای به کعبه را 20 دقیقه اعلام کرد و گفت: در زمان ظهور امام عصر به واسطه معجزه تسلیحات پیشرفته از کار نخواهد افتاد بلکه به دست نیروهای بسیجی و مومن این کار انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به این سخن امام راحل که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود، تصریح کرد: امام این سخن را در مورد هیچ کشور دیگری بیان نکرده چرا که دشمنان قلب خود را در رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند و با نابودی آن در واقع این کشورها نیز قدرتی نخواهند داشت.
 
طائب یادآور شد: صهیونیست‏‌‏ها و غربی‌ها بعد از انقلاب تلاش‌های زیادی برای نابودی ایران که ریشه مشکلات آنها بود انجام دادند و در راستای همین امر افغانستان و عراق را اشغال کردند تا ایران را به محاصره خود در بیاورند ولی با همه این کارها موفق نشدند.
 
وی ادامه داد: بعد از اینکه با محاصره نظامی راه به جایی نبردند نیروهای تکفیری که از سال 63 در افغانستان،‌ پاکستان،‌ عراق و ... تربیت کرده بودند را در سوریه و عراق مورد استفاده قرار دادند اما با اقداماتی که در این کشورها انجام شد از جمله ایجاد بسیج مردمی، با آنها مقابله شد.
 
طائب با اشاره به سخن هنری کسینجر وزیر خارجه اسبق و نظریه‏‌‏پرداز آمریکایی در سال 63 که مقابله با ایران را در راستای اختلاف بین شیعه و سنی دانسته بود،‌ گفت: در فقه سنی و شیعه به هیچ وجه کشتن افراد بیگناه توصیه نشده ولی وهابیون شیعه‏‌‏کشی را در فرقه خود دارند.
 
فرمانده قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: غربی‌ها برای مقابله با اسلام عده‌ای جان بر کف و بی‌رحم با شعار خلافت بزرگ اسلامی تربیت کردند که با اسلام و ایران مقابله کنند ولی نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
 
وی ادامه داد: با سازمان‏‌‏دهی بسیج مردمی در عراق، سوریه و لبنان برای نابودی تکفیری‌ها، کمربندی ایجاد کرد که موجب فلج شدن تکفیری‌ها شد و این کار تا به جایی ادامه یافت که رهبری فرمودند با ایجاد بسیج مردمی در کرانه باختری نابودی رژیم صهیونیستی آغاز خواهد شد و باید بسیج در کرانه باختری را فعال کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbzab5.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما