?>?> برگزاری اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قم | قم نیوز
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 23377

برگزاری اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ژیمناستیک قم از برگزاری اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قم خبر داد گفت :با توجه به مجهز بودن خانه ژیمناستیک، آمادگی کامل میزبانی تیم ملی را در قم داریم.
برگزاری اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قم
به گزارش قم نیوز، رضا ملکی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان قم داشتیم مقرر شد هیئت ژیمناستیک استان قم برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش مردان و زمان به شکل مجزا اعلام آمادگی کند.

وی گفت: قم چهار سال پیش میزبانی مسابقات ژیمناستیک مردان منطقه ۲ کشور را بر عهده داشت اما امسال برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک قم، میزبانی مسابقات سراسری ژیمناستیک کشور در بخش مردان و زنان مطابق تقویم فدراسیون به قم واگذار می‌شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک قم افزود: علاوه بر برگزاری مسابقات کشوری، اردوی تیم ملی ژیمناستیک در رده سنی نوجوانان در قم برگزار می‌شود و با توجه به مجهز بودن خانه ژیمناستیک، آمادگی کامل چنین رویدادی را در قم داریم.

وی بیان کرد: در خلال برگزاری اردوی تیم ملی در قک، کارگاه‌های آموزشی برای بازآموزی و دانش افزایی مربیان استان برگزار می‌شود و مربیان استان‌های دیگر نیز برای حضور در این دوره‌های علمی فراخوان می‌شوند.

ملکی با اشاره به نامشخص بودن زمان برگزاری اردوی تیم ملی در قم ابراز کرد: درخواست خود را برای میزبانی اردوی تیم ملی ارائه کرده‌ایم و فدراسیون ژیمناستیک به زودی زمان برگزاری این اردو را مشخص می‌کند.

رئیس هیئت ژیمناستیک قم عنوان کرد: سال گذشته توانستیم در مسابقات ژیمناستیک بانوان کشور ۱۱ مدال رنگارنگ شامل ۲ طلا، ۵ نقره و ۴ برنز برای جامعه ورزش قم به ارمغان و مقام دوم تیمی بانوان کشور را به دست آوریم و در بخش آقایان هم محمدهادی وشنوه ژیمناستیک کار نوجوانان قمی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب مدال نقره پس از ۳۲ سال نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک قم را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ژیمناستیک قم در سال‌های گذشته از حداقل منابع دولتی استفاده کرده است و بدیهی است اگر بودجه خوبی به این رشته ورزشی تزریق شود می‌تواند به یکی از قدرت‌های بر‌تر ژیمناستیک کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzfb5.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما