سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46327
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

قم داراي تله سيژ مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با بيان اينكه قم به‌زودي داراي تله سيژ و بولينگ مي‌شود، گفت: اين پروژه‌ها در سه‌ماهه نخست سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.
قم داراي تله سيژ مي‌شود
به گزارش قم نیوزبه نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری قم ایجاد مکان‌های تفریحی و افزایش سرانه فضای سبز شهری است، اظهار کرد: پروژه تله سیژ و بولینگ در بوستان علوی، در راستای تحقق این رویکرد آغازشده و اکنون در مراحل پایانی به سر می‌برد.

شهردار قم بابیان اینکه این پروژه در سه‌ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه ها حدود پنج میلیارد تومان هزینه داشته است، به‌گونه‌ای که هزینه احداث تله سیژ حدود ۲ میلیارد تومان و هزینه بولینگ نیز حدود ۳ میلیارد تومان بوده است.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی تأسیس‌ شده است، تصریح کرد: این گونه پروژه‌ها با هدف ایجاد مکان‌های تفریحی در شهر انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی از جمله الزامات به شمار می‌رود، ادامه داد: میزان مشارکت بخش خصوصی در این پروژه حدود ۴۰ درصد است که بهره‌برداری از مجموعه سورتمه، تله سیژ و بولینگ برعهده شرکت عمران معصومیه است.

شهردار قم با اشاره به اینکه جزئیات مربوط به این پروژه در حال تکمیل شدن است، گفت: امیدواریم پروژه‌ها به‌سرعت تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcbzfba.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما