پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 35347
منبع : مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
تولیت مسجد مقدس جمکران:

شهادت مظلومان نیجریه، زمینه ساز گسترش مکتب اهل بیت(ع) در آفریقا خواهد شد

قم نيوز : قم نگار: تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به کشتار شیعیان درنیجریه گفت: همانگونه که فاجعه خونین عاشورا بقا و گسترش اسلام را تضمین کرد، شهادت مظلومانه مومنان در نیجریه زمینه ساز گسترش مکتب اهل بیت (ع) و احیا اسلام ناب در قلب آفریقا خواهد شد.
شهادت مظلومان نیجریه، زمینه ساز گسترش مکتب اهل بیت(ع) در آفریقا خواهد شد
به گزارش قم نگار ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در گفت وگویی در تحلیل این ماجرا خاطرنشان کرد: این جنایت هم گوشه ای دیگر از همان جنگ های فراگیر بین حق و باطل و نور و ظلمت است، جنگی که یک سوی آن آمریکا، صهیونیست ها و هم پیمانان آنها و عوامل تکفیری و سلفی از قبیل داعش و القاعده قرار دارند و در مقابل آن جریان اسلام ناب محمدی (ص) قرار دارد.

وی ادامه داد: همانگونه که فاجعه خونین عاشورا بقا و گسترش اسلام را تضمین کرد، شهادت مظلومانه مومنان در نیجریه زمینه ساز گسترش مکتب اهل بیت(ع) و احیا اسلام ناب در قلب آفریقا خواهد شد و مجموع این جنایات و تقابل و ستیزی که بین این دو جبهه در حال گسترش است، بی گمان و بر اساس نویدهای قرآنی به نابودی مستکبران ستم پیشه و پیروزی مستضعفان و نزدیک شدن ظهور منجی جهان حضرت بقیت الله الاعظم(عج) خواهد انجامید.

رحیمیان افزود: مرزهای جغرافیایی و رنگ و نژاد در مقابل مرز بین حق و باطل رنگ می بازد، ما بر اساس معارف اسلام ناب مومنان مظلوم نیجریه یا هر جای دیگر جهان را از خود و از جبهه خود و دفاع از آنان را یک فریضه الهی می دانیم.

در حمله چند روز پیش نیروهای ارتش نیجریه به منزل شخصی شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه در منطقه «گیسلو» در شهر «زاریا» در ایالت «کادونا» این کشور، چندین نفر از نزدیکان شیخ زکزاکی به شهادت رسیدند.

نیجریه کشوری در غرب آفریقا و پایتخت آن آبوجا است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbzfbf.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما