سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 16087
مدیر کل تامین اجتماعی قم خبر داد:

اصلاح فرایندهای ارائه خدمت به بیمه شدگان در تامین اجتماعی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم از اصلاح فرایندهای ارائه خدمت به بیمه شدگان خبر داد و گفت: این کار در راستای سهل و آسان سازی انجام امور و بمنظور رفاه حال بیمه شدگان در دریافت خدمات صورت می‌پذیرد.
اصلاح فرایندهای ارائه خدمت به بیمه شدگان در تامین اجتماعی قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم سید مجتبی موسوی روز دوشنبه در دیدار با کارکنان شعبه دو قم در محل سالن جلسات اداره کل،شفافیت در فضای اداری را لازمه خدمت رسانی مطلوب به مردم دانست و اظهار کرد: رشد و شکوفائی هر سازمان مستلزم فضای تعامل بین کارکنان و مردم است و سازمان‌های خدمت دهنده مانند تامین اجتماعی باید در جهت ارائه خدمات ایده آل، منطقی و شفاف به مردم تلاش نمایند.
 
مدیرکل تامین اجتماعی افزود: مردم از کارمندان دستگاه‌های اجرائی صداقت و شفافیت در کار می‌خواهند و این حق مسلم مردم است.
 
وی تصرح کرد: با بازنگری در فرایندها سعی خواهیم کرد تا مردم بهترین خدمت را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
 
موسوی خاطرنشان ساخت: رفتار کارمندان با مردم باید منصفانه و بر اساس عدالت باشد و مردم حق دارند تا دقیق‌ترین راهنمائی ها را در زمان دریافت خدمت از دستگاه‌های اجرائی مطالبه کنند.
 
وی افزود: در رفتار سازمانی، هر کارمند به عنوان یک رکن سازمانی محسوب می‌شود و باید در راستای اعتلای جایگاه خویش گام بردارد.
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم، خواستار تقویت همگرائی و همسوئی بین کارکنان شد و گفت: همگرائی بیشتر بین کارکنان به افزایش راندمان کار می انجامدو در نهایت رضایتمندی مردم را بدنبال خواهد داشت.
 
وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اتخاذ تدابیر و آموزش‌های لازم، اداره کل تامین اجتماعی استان قم توانسته است در سالهای اخیر در زمینه کسب رضایت ارباب رجوع به توفیقات خوبی در سطح استانی و ملی دست پیدا کند.
 
در حال حاضر 18 عنوان خدمت توسط اداره کل تامین اجتماعی استان قم و شعب تابعه به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان ارائه می‌شود.
 
صدور و اعتبار دفترچه درمانی، رسیدگی به ادعای سوابق،برقراری بیمه‌های اجباری اختیاری مشاغل آزاد کارگران ساختمانی، پرداخت مقرری بیمه بیکاری، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، بررسی حوادث ناشی از کار، برقراری مستمری‌های بازنشستگی بازماندگی و ازکارافتادگی، پرداخت کمک هزینه اوروتز و پروتز و ده‌ها خدمت دیگر از جمله خدمت‌هائی است که تامین اجتماعی قم هر روز به بیمه شدگان خویش در سطح استان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcbzgb8.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما