سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۹
کد مطلب : 33097
منبع : روابط‌عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)
نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

برخی برای نفوذ فرهنگی دشمنان سعی دارند چهره آمریکا را بزک کنند

قم نيوز : قم نگار: نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بد‌ترین و خطرناک‌ترین نوع نفوذ را نفوذ فرهنگی و سیاسی معرفی کردند، تصریح کرد: نفوذ فرهنگی یعنی اینکه باور مسئولان و تصمیم‌سازان را تغییر دهند و سعی کنند حتی چهره آمریکا را بزک کنند.
برخی برای نفوذ فرهنگی دشمنان سعی دارند چهره آمریکا را بزک کنند
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام علی شیرازی در جمع طلاب و روحانیون بسیجی گردان‌های ۱۰۲ حضرت معصومه(ع) و ۱۱۵ تبلیغی رزمی مدرسه فیضیه وابسته به تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، با اشاره به جدی‌بودن توطئه نفوذ دشمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند ماه است، بحث نفوذ را مطرح کرده‌اند، اما متأسفانه برخی «نفوذ» را باور نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: صحبت‌های مقام معظم رهبری، صرف یک سخنرانی نیست، بلکه یک تدبیر است، همچنان‌که در سال ۷۵ ایشان بحث خواص را مطرح کردند، ولی متأسفانه در آن مقطع بحث جدی گرفته نشد و بعد‌ها گلایه کردند که چرا آقایان روی این بحث کار نکردند که اگر آن بحث جدی گرفته می‌شد، در سال ۸۸ خواص مردود نمی‌شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: امروزه «نفوذ» کلید‌واژه مباحث رهبر معظم انقلاب شده که نشان از خطری عظیم دارد؛ ایشان در این ماه‌های اخیر بیش از ۷۰‌بار این مطالب را مطرح کردند.

شیرازی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بد‌ترین و خطرناک‌ترین نوع نفوذ را نفوذ فرهنگی و سیاسی معرفی کردند، تصریح کرد: نفوذ فرهنگی یعنی اینکه باور مسئولان و تصمیم‌سازان را تغییر دهند و سعی کنند حتی چهره آمریکا را بزک کنند.

وی با هشدار به افرادی که در خطوط قرمز ترسیم شده از طرف مقام معظم رهبری سهل‌انگاری می‌کنند، اظهار داشت: چرا عده‌ای با برچسب افراط گرایی، نیروهای ولایی را به سکوت وادار می‌کنند؟ چرا عده‌ای سعی در عبور از خطوط قرمز تعیین‌شده توسط رهبری دارند؟

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب افزود: دشمن هرگز به اهداف شوم خود نائل نمی‌شود و پاسداران هیچ‌گاه نمی‌گذارند حرف رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbzgbf.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما