چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 51097
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر اجرایی جشنواره ایده بازار عنوان کرد

ارائه راهکارهای اقتصادی به مردم مکران در قالب جشنواره ایده بازار

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرایی جشنواره ایده بازار گفت: در این جشنواره راهکارهای اقتصادی برای مردم سواحل مکران در راستای بهینه‌سازی مصرف آب، کسب و کار دریایی، اصلاح الگوی مصرف، شیلات و سایر مشکلات مردم مکران ارائه می‌شود.
ارائه راهکارهای اقتصادی به مردم مکران در قالب جشنواره ایده بازار
ارائه راهکارهای اقتصادی به مردم مکران در قالب جشنواره ایده بازار
به گزارش قم نیوز، مهدی صالح طی نشست خبری که ظهر امروز در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه در قالب طرح مکران گنج بی‌کران جشنواره ایده بازار نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جشنواره ایده بازار راهکارهای اقتصادی برای مردم سواحل مکران در راستای بهینه‌سازی مصرف آب، کسب و کار دریایی، اصلاح الگوی مصرف، شیلات و سایر مشکلات مردم مکران ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: ایده‌های این جشنواره در دو کمیته علمی و داوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و سه ایده به عنوان طرح‌های برتر معرفی می‌شود و در مراسم اختتامیه جوایز ارزنده‌ای به آنها اختصاص داده می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ایده بازار با بیان اینکه دانشجویان باید به صورت تیم‌های حداکثر سه نفره در طرح ملی مکران گنج بی‌کران شرکت کنند، تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تیم‌ها برای شرکت در این جشنواره تا 20 مهرماه و مهلت ارسال آثار نیز تا 15 آبان‌ماه تعیین شده است و همچنین مراسم اختتامیه جشنواره نیز در تاریخ 20 آذرماه برگزار می‌شود.

وی در راستای جوایز مسابقه ایده بازار مطرح کرد: در روز اختتامیه جشنواره به سه طرح برتر مسابقه ایده بازار مبلغ یک میلیون تومان جایزه نقدی به همراه تقدیرنامه و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

صالح در پایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای برطرف کردن نیازهای جامعه با استفاده از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی اضافه کرد: هدف برگزاری این جشنواره هدایت پایان‌نامه دانشجویان به سمت نیازهای جامعه است تا بتوانیم از دانشجویان برای رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzgbs.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما