يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46877
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

زیرگذر 15 خرداد به زودی بازگشایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: آسفالت زیرگذر 15 خرداد به دلیل بارندگی به تاخیر افتاد و به محض کاهش بارندگی اقدام به روسازی و بازگشایی مسیر زیرگذر خواهیم کرد.
زیرگذر 15 خرداد به زودی بازگشایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران شهری با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم برای کار در شهر قم رفع بدهی‌های بود اظهار کرد: به همین خاطر اولویت کاری خود را در این زمینه گذاشتیم تا بتوانیم بخش عمده مشکلات را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر سود 450 میلیارد تومانی بدهی حدود هزار و 600 میلیارد تومانی شهرداری قم گفت: به همین خاطر تمام توان خود را گذاشتیم تا این مشکل برطرف شود و توانستیم با حمایت بزرگان حدود 890 میلیارد تومان آن را با بانک‌ها تهاتر کنیم.

شهردار قم به طلب شهرداری از دولت اشاره کرد و افزود: بالاخره پس از تکمیل سیکل‌های مختلف اداری و حمایت نمایندگان مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی 27 اسفند این طلب برای پرداخت از صکوک تبدیل به اوراق خزانه شد و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این اوراق خزانه به صورت دو ساله با سود 10 درصد پرداخت می‌شود گفت: شهر قم برنامه نداشت و باید حرکتی براساس نقشه راه را برنامه ریزی می‌کردیم که این کار با تدوین برنامه قم 1400 انجام شد.

سقائیان‌نژاد به پروژه‌های باقیمانده شهر اشاره کرد و افزود: اکثر پروژه‌های نیمه کاره تا پایان سال 95 به بهره‌برداری رسید و باقی پروژه‌ها را نیز در دستور کار داریم که حداکثر تا خرداد به اتمام برسد.

وی به پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد اشاره و خاطرنشان کرد: پس از تحویل از پیمانکار توانستیم روگذر پروژه را به بهره‌برداری رسانده و به زودی زیرگذر نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شهردار قم وضعیت پروژه‌ تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: روگذر پروژه افتتاح شده و باقی بخش های پروژه نیز به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه فاز اول مترو از قلعه کامکار تا مسجد مقدس جمکران در حال اجرا است افزود: بخش عمده این پروژه پیش رفته و به دنبال این هستیم که به زودی آن را آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbzwba.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما