سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 8940

امیر شمسایی رسما کناره گیری کرد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم رسما از ادامه همکاری با این تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کناره گیری کرد.
امیر شمسایی رسما کناره گیری کرد
در حالی که فقط پنج هفته از بازی‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است و صبای قم یکی از مدعیان قهرمانی خود را مطرح کرده، خبر استعفای امیر شمسایی از مربیگری صبای قم، خبر تکان‌ دهنده‌ای بود که این مربی خودش از آن خبر داد.

سرمربی مطرح صبایی‌ها که تیمش از چهار بازی انجام شده تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب سه پیروزی و قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی فوتسال باشگاه‌های برتر شده است، به دلایل مختلفی تصمیم به قطع همکاری با باشگاه صبای قم گرفت.

امیر شمسایی در حالی از هدایت تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کناره گیری کرد که این مربی در آغاز لیگ چهاردهم در راس کادر فنی این تیم قرار گرفت و فعلا تیمش یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود.

اینکه چه دلیلی موجب اتخاذ چنین تصمیمی از سوی امیر شمسایی شده است، چندان واضح نیست اما خبرها از گوشه و کنار حکایت از گلایه این مربی از وضعیت مالی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر و مشکلات عدیده این تیم از این موضوع دارد.

سرمربی‌ صبایی‌ها معتقد است تیمی که در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های ایران قرار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است، نباید فکر بازیکنان و مربیانش به جز فوتسال به مسائل دیگری از جمله مشکلات مالی معطوف باشد.

شمسایی تیمش را امسال با جذب ستاره‌ای همچون علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال و به کارگیری استعدادهای ناب فوتسال قم برای کسب عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بسته است و مشکلات مالی را یکی از معضلاتی می‌داند که ممکن است به زودی به پیکر این تیم آسیب‌های شدیدی وارد کند.

به هر حال شمسایی چند روزی است که در تمرینات تیم فوتسال صبای قم حضور پیدا نمی‌کند و تمرینات این تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان زیر نظر دکتر قدرت‌الله باقری مربی این تیم و کاپیتان تیم یعنی محسن حسن‌زاده پیگیری می‌شود.

خبر استعفای امیر شمسایی از هدایت تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته ششم لیگ برتر بین صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان قطعا برای این تیم خوشایند نیست و ممکن است به ناکامی این تیم در حساس‌ترین بازی هفته بینجامد.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان از هفته ششم دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه بیست و سوم شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد در حالی که گیتی پسند با ۱۲ و صبای قم با ۹ امتیاز از چهار مسابقه هم اکنون جایگاه‌های اول و سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور را در اختیار دارند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcc.0q4a2bqoxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

برای رمضان بیگی متأسفم که خواسته های هوادارا رو فدای خودخواهی های خودش می کنه، عشق هوادارای فوتسال قم امیر خان شمسایی
رمضان بیگی همه چیزو فدای فوتبال زپرتی صبا می کنه، ما فوتسال رو بیشتر از فوتبال دوست داریم و امیر شمسایی رو بیشتر از رمضان بیگی