شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 6348
اسماعیلی عنوان کرد:

سوهان گل محمد به امید درخشش در فوتبال نوجوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم از آمادگی تیمش برای تداوم موفقیت های خود در مرحله دوم فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور خبر داد.
سوهان گل محمد به امید درخشش در فوتبال نوجوانان کشور
به گزارش قم نیوز، حامد اسماعیلی اظهار داشت: موفقیت در رقابت های فوتبال رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور، موفقیت و سربلندی فوتبال قم است و امیدوارم بتوانیم بعد از درخششی که در مرحله مقدماتی داشتیم، بازی های خوبی در مرحله بعد ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: سوهان گل محمد ترکیبی از بازیکنان مستعد فوتبال قم است و قطعا بعد از نتایج بسیار خوبی که در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور کسب کردیم، اکنون به دنبال موفقیت در مرحله دوم این رقابت ها هستیم.

مربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم افزود: زمان بندی مناسبی برای برگزاری دور جدید تمرینات آماده سازی تیم نوجوانان سوهان گل محمد قم در آستانه مرحله دوم رقابت های فوتبال نوجوانان قهرمانی کشور انجام داده ایم و انشاءالله تیمی آماده تر از مرحله مقدماتی به مصاف حریفان می فرستیم.

وی ابراز داشت: آیین قرعه کشی و مشخص شدن نحوه برگزاری این مسابقات با حضور سرپرستان تیم های صعود کننده از مرحله مقدماتی بعد از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد تا در نهایت تیم های شرکت کننده در مرحله دوم مسابقات امسال فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور حریفان خود را شناسایی کنند.

اسماعیلی بیان داشت: مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور در مناطق هشت گانه کشور برگزار شد و در هر منطقه نیز شش تیم حضور داشتند که بازی ها به صورت مجتمع و به میزبانی یکی از تیم ها به شکل دوره ای به انجام رسید تا تیم های صعود کننده از مرحله گروهی مشخص شوند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم افزود: تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم یکی از تیم های حاضر در گروه ششم مرحله مقدماتی این مسابقات بود که برای کسب جواز صعود به مرحله بعد اسفند ماه گذشته میزبان پنج تیم مدعی دیگر بود که در پنج بازی حساس با حریفان قدر خود مسابقه داد.

کارهای ارزشمندی در زمینه رشد فوتبال از رده های سنی پایه انجام داده ایم
وی با بیان اینکه دیدارهای مرحله گروهی به شکل دوره ای برگزار شد، افزود: تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در این گروه با رقبای مطرحی همچون مقاومت تهران، آبی پوشان اراک، گسترش مرکزی، صنعت ذوب تهران و جاوید البرز همگروه بود که به عنوان تیم دوم راه یافت.

اسماعیلی اظهار داشت: در پایان دیدارهای مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم نیز تیم های صعود کرده در چهار گروه چهار تیمی مسابقات را ادامه می دهند و تیم های اول و دوم هر گروه که جمعا هشت تیم می شوند، در مرحله سوم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان کشور پیکار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: کارهای ارزشمندی در زمینه رشد فوتبال از رده های سنی پایه انجام داده ایم که یکی از این اقدامات تشکیل تیم رده سنی نوجوانان است که بازیکنان مستعدی در آن حضور دارند که همگی از استعدادهای آینده فوتبال قم محسوب می شوند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم عنوان داشت: تمرینات این تیم زیر نظر کادر فنی به صورت منظم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می شود تا انشاءالله درخشش تیم در مصاف با حریفان قدر حاضر در مرحله دوم تداوم یابد.

وی ابراز کرد: تیم نوجوانان ما مرحله دوم فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور بازی بسیار حساسی برابر رقبا در پیش دارد که امیدوارم همچون مرحله مقدماتی بتوانیم با ارائه بازی های خوب و نتایج قابل قبول، توانمندی فوتبال قم را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.0qea2bq14la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما