پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 9543
اورژانس قم اعلام کرد

برخورد موتورسیکلت و پراید ۳ مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و پراید موجب شد سه نفر مجروح شده و برای درمان روانه بیمارستان شوند.
برخورد موتورسیکلت و پراید ۳ مجروح برجای گذاشت

به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی به تبیین حوادث شاخص در ۷۲ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یک دستگاه خودروی سمند با موتورسیکلت در خیابان توحید برخورد کرد که در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی، تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه حاضر شد و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان حادثه را برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث این مدت را برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موتورسیکلت در خیابان نیروگاه دانست و گفت: چهار نفر بر اثر این حادثه مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان نکویی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: مردی بر اثر سقوط از موتورسیکلت در جاده گرمسار به شدت مصدوم شد.

وی اضافه کرد: تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ پس از حضور به موقع در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی مجروح حادثه را برای ادامه درمان به بیمارستان نکویی قم انتقال دادند.

فراهانی برخورد یک دستگاه خاور با تریلی را از دیگر حوادث این مدت ذکر و تصریح کرد: این حادثه که در محور سلفچگان رخ داد سه مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور به موقع اورژانس ۱۱۵می‌تواند جان برخی مصدومان را نجات دهد، اظهار کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ با حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان را برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث این مدت را واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر پنج جاده گرمسار عنوان کرد و گفت: در این حادثه راکب موتور مصدوم شد که توسط تیم اعزامی اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

وی حادثه تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و پراید را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی با بیان اینکه مجروحان حادثه با سه آمبولانس به بیمارستان‌های سطح شهر عازم شدند، گفت: وضعیت جسمانی دو نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.0qoa2bqp1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما