?>?> قیام الهی 19 دی منتج به استقرار نظام اسلامی در ایران شد | قم نیوز
شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 2432
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

قیام الهی 19 دی منتج به استقرار نظام اسلامی در ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: روز 19 دی از ایام الله محسوب شده و قیام الهی طلاب و روحانیون در چنین روزی منتج به استقرار نظام الهی و اسلامی در كشور شد.
قیام الهی 19 دی منتج به استقرار نظام اسلامی در ایران شد
به گزارش قم نیوز، نصرت الله لطفی روز شنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: آغازگر این قیام الهی، طلاب و روحانیون بودند، این واقعیت انكارناپذیری است و نباید این سبقه را فراموش كرد.

وی در ادامه، از حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی نیز بعنوان روزی سرنوشت ساز یاد كرد و افزود: در چنین روزی با بصیرت مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه، فتنه سال ۸۸ خنثی شد.

لطفی گفت: گرچه روز ۹ دی، روز بصیرت نامگذاری شده اما در استان قم بدلیل ویژگی های خاص، از ۹ دی تا ۱۹ دی، دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی اضافه كرد: برنامه ها و همایش هایی كه در قم بمناسبت این دهه برگزار می شود با محوریت تبیینی و تحلیلی خواهد بود كه این دهه فرصت بسیار مناسبی است تا جامعه را از توطئه دشمنان انقلاب اسلامی آگاه كنیم.

لطفی در پایان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نهایت همكاری و همدلی اعضای این شورا، دستگاه های دولتی، نهادهای فرهنگی، مردمی و حوزویان در تلاش است تا در راستای تبلیغات اسلامی و برگزاری هرچه باشكوه تر مناسبت های انقلاب اسلامی ایفای نقش كند.

نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، امروز با حضور آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، رئیس و اعضای این شورا در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.1qia2bq0ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما