پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 6988
عابدی خبر داد:

قم میزبان تیم ملی کاراته کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم از انتخاب قم به عنوان میزبان پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته کشورمان خبر داد.
قم میزبان تیم ملی کاراته کشور
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی تصریح کرد: این مایه مباهات و افتخار کاراته قم است که می‌توانیم با اعتماد و نظر مساعد و مثبت فدراسیون کاراته میزبان بهترین‌های کاراته کشور در ترکیب تیم ملی رده سنی بزرگسالان باشیم.

وی ادامه داد: کاراته کشورمان اگر چه جزو رشته‌هایی نیست که قرار است در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور پیدا کند اما در سال جاری دو میدان مهم قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را در پیش دارد و در چندین تورنمنت و رقابت‌ بین‌المللی نیز حضور خواهد یافت.

رییس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: قرار است رقابت‌های کاراته رده سنی بزرگسالان قهرمانی آسیا در تیرماه سال جاری به میزبانی کشور ازبکستان در شهر تاشکند این کشور با حضور چهره‌های مطرح کاراته قاره کهن برگزار شود.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر بعد از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که موفقیت در آن برای کشورمان بسیار حائز اهمیت است، تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کند که قرار است نیمه دوم سال جاری در فرانسه برگزار شود.

عابدی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در روزهای پایانی سال ۹۰ در زنجان برگزار شد، چهره‌های موفق آن مسابقات برای عضویت در تیم ملی کاراته برگزیده شدند.

وی یادآور شد: بعد از آن مسابقات تا کنون سه مرحله دیگر از اردوها و برنامه‌های آماده سازی و همچنین پیکارهای انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته برگزار شده است تا در نهایت ۱۷ کاراته‌کا در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی باقی بمانند.

رییس هیئت کاراته استان قم ابراز کرد: تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در روزهای آغازین سال جاری دومین مرحله اردوی آماده سازی خود را به میزبانی هیئت کاراته استان قم و به مدت پنج روز برگزار کرد که اردوی بسیار خوبی بود.

وی اظهار داشت: بعد از پایان اردوی تدارکاتی در قم، تیم ملی کاراته کشورمان در نیمه اول اردیبهشت ماه سومین مرحله اردوی آماده سازی خود را به میزبانی هیئت کاراته استان اصفهان برگزار کرد که در این مرحله یک دوره پیکار انتخابی نیز بین ملی پوشان برگزار شد تا برخی نفرات از تیم ملی کنار رفته و افراد موفق در انتخابی راهی مرحله چهارم اردو شوند.

عابدی ادامه داد: با توجه به رضایت کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان از برگزاری مطلوب مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی در شهر مقدس قم، بار دیگر در مرحله چهارم برنامه‌های آماده سازی این تیم میزبانی ملی پوشان کاراته بودیم که در روزهای ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت صورت گرفت.

وی عنوان داشت:‌ اکنون نیز در حالی که تیم ملی کاراته قرار است پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، در پیکارهای آزاد بین‌المللی اندونزی شرکت کند، بار دیگر میزبان اردوی آماده سازی این تیم خواهیم بود که البته پنجمین مرحله برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی به شمار می‌رود و ان‌شاءالله از هفتم تا دوازدهم خرداد ماه در خانه کاراته قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.4qea2bqo4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما