سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 1064
عصر چهارشنبه در خانه کشتی قم؛

وزن‌کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از برگزاری آیین وزن‌کشی چهار وزن نخست پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور خبر داد.
وزن‌کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: در حالی که آخرین مهلت حضور تیم‌های مایل به شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور روز چهارشنبه چهارم آبان ماه اعلام شده است، این مسابقات در چهار وزن نخست از روز پنج‌شنبه در قم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با مشخص شدن زمان وزن‌کشی کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات، وزن‌کشی اوزان ۵۰، ۶۰، ۷۴ و ۹۶ کیلوگرم عصر فردا چهارشنبه چهارم آبان ماه انجام خواهد پذیرفت و مسابقات این اوزان نیز روز پنج‌شنبه پنجم آبان ماه برگزار می‌شود.

رضایی همچنین وزن‌کشی اوزان ۵۵، ۶۶، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور نیز عصر روز پنج‌شنبه پنجم آبان ماه انجام می‌شود و مسابقات آن روز جمعه ششم آبان ماه بر در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: فرنگی‌کاران حاضر از استان‌های سراسر کشور در این دوره از پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان رقابت برای کسب عناوین برتر را در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم و بدون ارفاق وزن برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که با توجه به محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای کشتی‌گیران مدعی شرکت در این مسابقات، در این دوره تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۰ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۳ مجاز به شرکت در رقابت‌ها هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۳ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۴ یعنی یک سال کوچک‌تر نیز فقط با رضایتنامه محضری ولی خود و گواهی پزشک می‌توانند در این دوره از مسابقات حضور یابند.

دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به اینکه هر استان مجاز به اعزام یک تیم در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور خواهد بود، عنوان کرد: قم به عنوان استان میزبان دو تیم در این مسابقات حضور خواهند یافت اما امتیازات ما جداگانه محاسبه می‌شود‌.

وی با تاکید بر اینکه سطح پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور نسبت به دوره‌های قبل قطعا در این دوره بالاتر خواهد بود، تصریح کرد: دلیل این امر جنبه انتخابی مسابقات این دوره است زیرا برترین‌های در پایان رقابت در قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت می‌شوند.

رضایی بیان کرد: از استان قم نیز ۱۶ کشتی‌گیر در قالب دو تیم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور حضور خواهند داشت، کشتی‌گیرانی که نفرات برتر قم در سال‌های اخیر هستند و در رقابت‌های مهمی موفق به کسب عناوین مختلف شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.eqsa2bqx0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما