چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 3927
مدیر عامل شركت فرودگاه های كشور خبر داد:

بهره برداری فاز نخست فرودگاه بین المللی قم پایان سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: رییس مدیره و مدیر عامل شركت فرودگاه های كشور گفت: فاز نخست فرودگاه بین المللی قم - سلفچگان با تامین مالی تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.
بهره برداری فاز نخست فرودگاه بین المللی قم پایان سال آینده
به گزارش قم نیوز، محسن اسماعیلی روز چهارشنبه در بازدید رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از فرودگاه بین المللی قم - سلفچگان و منطقه نمونه گردشگری طرلاب گفت: با توجه به این كه این فرودگاه توسط بخش خصوصی در حال ساخت است پیشرفت فیزیكی خوبی داشته است و با پیش بینی های انجام شده تا پایان سال آینده تحقق می یابد.

وی با اشاره به طرح جامع این فرودگاه گفت: در این طرح امكانات گردشگری، تفریحی و احداث مراكز آموزشی هواپیمایی نیز پیش بینی شده است كه اولویت اول با عوامل پروازی و آماده سازی باند فرودگاه است.

وی افزود: در آینده نزدیك جلساتی با شركت های هواپیمایی برگزار خواهیم كرد تا سرمایه گزاران بخش خصوصی با زیر ساخت های عملیاتی فرودگاه ها آشنا شود و كارها با جدیت بیشتر پیگیری شود.

اسماعیلی، این فرودگاه را عامل مهم برای تشویق سرمایه گزاران خصوصی دانست و گفت: اگر این پروژه با شكست روبرو شود دیگر سرمایه گزاران بخش خصوصی در حوزه فرودگاه وارد نخواهند شد.

وی افزود: نهادهای استانی نیز باید در حمایت از این پروژه اقدام و موانع حاشیه ای را رفع كنند.

فرودگاه بین المللی قم - سلفچگان نخستین فرودگاه خصوصی كشور و منطقه نمونه گردشگری طرلاب در فاصله ۱۵ كیلومتری استان قم به سمت سلفچگان در منطقه طرلاب با مساحت شش هزار هكتار و هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در فاز نخست در حال ساخت است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.iq1a2bqomla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما